50 години в Европа: Kaufland вече има 1270 хипермаркета

4252
50 години в Европа: Kaufland вече има 1270 хипермаркета

© Kaufland България

С повече от 1270 хипермаркета в 7 европейски страни, годишен оборот от 21.6 млрд. евро и екип от близо 150 000 човека, Kaufland отбелязва 50 години в Европа.

От откриването на първия хипермаркет на веригата в Бакнанг, Германия, през 1968 г. до декември 2017 г., когато врати отвори най-новият обект на веригата в Преров, Чехия, Kaufland се затвърди като компания лидер с богат и успешен международен опит.   

„В основата си Kaufland e семейна фирма. Започнахме с един хипермаркет в Германия, а благодарение на успешното ни развитие, днес имаме 1270 в Европа. Това ни превърна в един от най-важните търговци на дребно на европейския пазар и ни даде опита и увереността да гледаме към още по-голяма експанзия - в Молдова и Австралия“, заяви Патрик Каудевиц, председател на Управителния съвет на групата Kaufland.

„Променяме се постоянно, за да отговаряме на желанията и очакванията на потребителите. Това, което няма да променим и в бъдеще, е нашето обещание – ние осигуряваме качество на пазаруването, а с това и качество във всекидневието на клиентите“, допълни той.

Мисълта за всеки клиент е основната съставна част на успешния растеж на Kaufland не само в Германия, но и в Европа. Първият хипермаркет, който веригата открива извън Германия, е в Чехия през 1998 г., последван от стабилна експанзия в Словакия, Хърватия, Полша, Румъния и България.

Компанията увеличава и търговската площ на обектите си от 1000 кв. м на средно 3200 кв. м, обогатява асортимента на предлаганите продукти и марки до 20 000 артикула и се разраства от първоначалните 70 служители до 148 000 в Европа през 2017 г.

В България компанията присъства от 2006 г. и до момента има изградена верига от 58 хипермаркета в 33 града и годишен оборот от близо 1.7 млрд. лева. За 12 години Kaufland България се превърна в устойчив едноличен лидер в сектора за търговия на дребно с бързооборотни стоки, предпочитан всекидневен партньор както на българското домакинство, така и на българския производител.

Паралелно с устойчивото си развитие, Kaufland България се превърна и в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1.4 млрд. лева от 2006 г. насам.

Kaufland България е и един от най-големите работодателите у нас с екип от над 6400 души, голяма част от които са с компанията от самото й начало.

„Богатата история и опит на Kaufland на международните пазари ни позволява да задаваме и поддържаме всекидневно най-високите стандарти на местния пазар в България.“, коментира Димитър Спасов, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

„Благодарение на 50-годишното ни присъствие в Европа, днес на местно ниво налагаме тенденции за прозрачен бизнес и добри практики, създаваме и прилагаме най-модерните международни технологии и иновации във всяка сфера на нашата дейност в страната“, допълни той.

През 2017 г., паралелно с експанзията, Kaufland България навлезе и в активна фаза на модернизация. Новата концепция е изцяло ориентирана към клиентите и създадена след задълбочени проучвания на нагласите им. Компанията започна поетапно да модернизира първите изградени обекти у нас и да изгражда всеки следващ по новата концепция.

Основен акцент в обновленията са модерният интериор и новаторските функционални решения, за по-лесно пазаруване и комфорт на клиента.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg