Български велосипед спечели световно отличие за дизайн

6123
Български велосипед спечели световно отличие за дизайн

© URBANIZED BIKES

Градският велосипед на фирма URBANIZED BIKES, който се произвежда в България от български екип, получи световна награда за дизайн.

Наред с наградени брандове, като Apple, Bulgari, Ferrari, Lenovo, LG, Philips, Porsche и Sony, на 9 юли, на грандиозна церемония в операта в Есен, компанията ще получи приза за изключителен дизайн и иновации на световния конкурс Red Dot.

Българският продукт ще влезе в годишника на червените точки 2018/2019, както и в специализирана изложба, посветена на отличените в най-голямото в света изложение на съвременния дизайн.

Наградата за сънародниците ни идва на база ниво на иновации, функционалност, качество, дълголетие и ергономичност, сред конкуренция от рекордните до сега 6300 заявки от над 59 държави.

Освен дизайна, техническите характеристики на родния продукт също са допринесли за спечелването на приза, а именно огромното предимство да инвестираш във велосипед за градско колоездене, който не се нуждае от абсолютно никаква поддръжка и наред с подобряването на здравето си, притежателят му допринася и за опазване на околната среда.

Безвъздушните гуми не се помпят с въздух, ремъчното задвижване е безшумно и не изисква смазване, капсулованите  спирачки и скоростна кутия не се замърсяват и не изискват никакво обслужване. 

Елементите от естествена кожа са с UV-защита и са устойчиви на атмосферни влияния, което превръща дизайнерския велосипед, тежащ едва 12 кг, в подходящ за целогодишна употреба, без сезонни ограничения.

Томас Локууд, член на журито на Red Dot: Best ot The Best и влиятелна личност в областта на иновациите, вижда подобряването на качеството като знак, че компаниите все повече определят добрия дизайн като фактор за успех, за да останат на пазара. "Дизайнът и иновациите са жизненоважният елемент на нашия бизнес", казва той.

Това не е първата награда за дизайн за URBANIZED BIKES. Още на фаза прототип през 2017 г. велосипедът печели златен медал от международния конкурс A’design Awards в Италия. Въпреки жестоката конкуренция на този конкурс с участници от над 100 държави, българският продукт е отличен сред най-добрите в света.

Освен в дизайна, фирмата използва и иновативни подходи в маркетинга, съчетавайки рекламата с корпоративна социална отговорност. Представянето на продукта на американския пазар, например, беше направено чрез спонсорство на международния тенис турнир Хавай Опън през декември миналата година в Хонолуло.

Така велосипедът попадна в ръцете на световния номер 7 при мъжете в тениса Кей Нишикори, който в интервю сподели, че това е първият велосипед, който притежава. Широкото медийно отразяване на турнира, заедно с креативното представяне на велосипеда, осигуриха силен старт на продажбите отвъд океана.

В България фирмата също развива социална дейност. През 2018 г. URBANIZED BIKES спонсорираха участието на отбор в международната ветроходна регата Посейдон-Калиакрия Къп и планира да направи същото и през 2019 г.

Единствено в производството, компанията не използва иновации. Тук всичко се сглобява ръчно от високо обучени специалисти, а готовата продукция преминава през допълнителни тестове и прецизен контрол на качеството.

Според компанията само така може да се осигури върховото ниво на качество, необходимо за такъв елитен луксозен продукт.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

No brakes
# 0
16:04 | 11 April 2019
12 килограмова котва, е това вече изби рибата!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Concepto - подходящата врата за всеки стил на обзавеждане у дома

Дървените интериорни врати Hörmann залагат на висококачествени...