Лидл пуска у нас над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка

4911
Лидл пуска у нас над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка

© Лидл

Над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка могат да открият клиентите на Лидл България.

Веригата обогатява трите продуктови категории, като добавя нови вкусове с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена и поставя силен фокус върху социалната отговорност при продуктите и употребата на сертифицирани суровини.

Едни от най-доволните безспорно ще бъдат почитателите на шоколада. Във всички Lidl магазини те могат да намерят над 40 шоколада собствена марка, което прави Лидл България веригата с най-голямо разнообразие от собствени марки шоколад на българския пазар.

Една от новостите е, че познатата собствена марка Fin carre вече ще се предлага в двойно по-голям грамаж от 200 гр, както и в неустоими нови вкусове. Клиентите на веригата вече могат да опитат млечен шоколад с бисквити NEO, а съвсем скоро ще се насладят и на бял шоколад с цели лешници, бял шоколад с цели бадеми, както и на една напълно нова комбинация – млечен шоколад с мед, сол и цели бадеми.

Нови изкушения предлага и другата собствена марка висококачествени шоколади на Lidl – JD Gross. За първи път под тази марка шоколюбителите ще могат да опитат вкусове с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус.

Освен богатото разнообразие и високото качество, всички шоколади на Fin carre и на JD Gross са сертифицирани. Първите са със сертификат UTZ (което на езика на маите означава „добро“), а вторите – със сертификат Fairtrade Cocoa Program. И двата сертификата гарантират, че използваното какао е отглеждано съгласно изискванията за социално отговорно земеделие и с мисъл за бъдещето.

Също толкова интересни са и продуктовите гами на кафето и чая, където веригата отново залага на висококачествени и сертифицирани сортове на изгодна цена. Общо 13 вида кафе от собствената марка Bellarom и близо 30 вида чай собствена марка очакват любителите на двете ароматни напитки.

Сред новите кофеинови предложения е комбинацията между Арабика и Робуста, която вече се предлага в нова по-голяма разфасовка от 1 кг.

Не спира да се обогатява и селекцията чайове в Lidl. През следващите месеци аристократично звучащата марка Лорд Нелсън ще предложи серия от нови вкусове с джинджифил, а любителите на плодовите нотки ще бъдат изкушени с червен портокал, ябълка с витамин С, горски плодове и комбинация от ягода и малина.

На богата гама от зелен, черен и плодов чай залага и другата собствена марка чай – Сър Едуард. Зелен чай с мента и жасмин, зелен чай с мандарина, черен чай с лимон, портокал и горски плодове, както и плодов с боровинки, цитрус и круша са сред нейните най-любопитни вкусове.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...