Лидл пуска у нас над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка

4091
Лидл пуска у нас над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка

© Лидл

Над 80 вида шоколад, кафе и чай собствена марка могат да открият клиентите на Лидл България.

Веригата обогатява трите продуктови категории, като добавя нови вкусове с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена и поставя силен фокус върху социалната отговорност при продуктите и употребата на сертифицирани суровини.

Едни от най-доволните безспорно ще бъдат почитателите на шоколада. Във всички Lidl магазини те могат да намерят над 40 шоколада собствена марка, което прави Лидл България веригата с най-голямо разнообразие от собствени марки шоколад на българския пазар.

Една от новостите е, че познатата собствена марка Fin carre вече ще се предлага в двойно по-голям грамаж от 200 гр, както и в неустоими нови вкусове. Клиентите на веригата вече могат да опитат млечен шоколад с бисквити NEO, а съвсем скоро ще се насладят и на бял шоколад с цели лешници, бял шоколад с цели бадеми, както и на една напълно нова комбинация – млечен шоколад с мед, сол и цели бадеми.

Нови изкушения предлага и другата собствена марка висококачествени шоколади на Lidl – JD Gross. За първи път под тази марка шоколюбителите ще могат да опитат вкусове с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус.

Освен богатото разнообразие и високото качество, всички шоколади на Fin carre и на JD Gross са сертифицирани. Първите са със сертификат UTZ (което на езика на маите означава „добро“), а вторите – със сертификат Fairtrade Cocoa Program. И двата сертификата гарантират, че използваното какао е отглеждано съгласно изискванията за социално отговорно земеделие и с мисъл за бъдещето.

Също толкова интересни са и продуктовите гами на кафето и чая, където веригата отново залага на висококачествени и сертифицирани сортове на изгодна цена. Общо 13 вида кафе от собствената марка Bellarom и близо 30 вида чай собствена марка очакват любителите на двете ароматни напитки.

Сред новите кофеинови предложения е комбинацията между Арабика и Робуста, която вече се предлага в нова по-голяма разфасовка от 1 кг.

Не спира да се обогатява и селекцията чайове в Lidl. През следващите месеци аристократично звучащата марка Лорд Нелсън ще предложи серия от нови вкусове с джинджифил, а любителите на плодовите нотки ще бъдат изкушени с червен портокал, ябълка с витамин С, горски плодове и комбинация от ягода и малина.

На богата гама от зелен, черен и плодов чай залага и другата собствена марка чай – Сър Едуард. Зелен чай с мента и жасмин, зелен чай с мандарина, черен чай с лимон, портокал и горски плодове, както и плодов с боровинки, цитрус и круша са сред нейните най-любопитни вкусове.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg