Международен панаир Пловдив ще бъде домакин на семинар за млади специалисти от Централноевропейския панаирен съюз CEFA и ще презентира най-големите събития от своя изложбен календар. Постиженията на „Винария 2007” ще представи Барбара Пейдж-Робъртс, член на борда на Българската организация за конгресен туризъм.

Проявата, чиято тема е "Цялостни маркетингови решения", ще се състои от 2 до 4 юли. Досега тя е гостувала в Мюнхен и Загреб, а през 2008 г. ще се проведе във Виена.

В авторитетната организация CEFA членуват 20 панаирни организации от Централна и Югоизточна Европа.

През 2007 г. един от приоритетите на нейната дейност е да подпомага международното коопериране на малки и средни предприятия от Европейския съюз като ги мотивира да участват в различни изложения и да създават смесени фирми. Това е и едно от основните направления в работата на Пловдивския панаир, който си е поставил за цел да съдейства за инвестиционни контакти между български и чуждестранни фирми.

По време на семинара ще бъдат представени модели за комплексно използване на маркетинга, пиара и рекламата като инструмент за въздействие върху пазара. Участниците ще имат възможност да се запознаят с новите идеи и предизвикателства в областта на изложбения мениджмънт. Важно място е отделено на разработването на комуникационни стратегии, насочени към определени целеви групи и помагащи за лансирането на продукти на пазара.