Победа с 66% ръст на износа

587
Победа с 66% ръст на износа

„Победа” АД бележи ръст от 66 % в продажбите от износ за първото шестмесечие на тази година спрямо същия период през 2007 г. Това е около 10 % от нетните приходи от продажби на компанията за периода януари – юни 2008 г.

Кроасаните на дружеството са най-продаваният артикул зад граница – 38% от общия обем на износа, следвани от серията мини кексове „Супер Браво” – с 27%. На трето място по продажби са изключително популярните на българския пазар бисквити „Закуска”, които в чужбина се продават под марката „Fanimal”.

От този месец за първи път компанията изнася своя продукция в Естония. През месец юни тази година „Победа” АД сключи договор за предоставяне на изключително право на продажба и дистрибуция на територията на Естония, след близо шестмесечни преговори с естонския дистрибутор „Макро Трейд”. Дистрибуторът зарежда както големите вериги от типа Cash and Carry, вериги хипермаркети и супермаркети, така и малки магазини от типа киоск и вериги бензиностанции.

„Победа” АД има утвърдени позиции на полския, грузинския и румънския пазар. Сред страните, в които компанията изнася своята продукция са и Кипър, Португалия, Словакия, Ливан, Словения, Турция и ЮАР. До края на годината се очаква да бъдат сключени договори за износ с дистрибутори от Скандинавските страни.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg