През 2006 година приходите от продажби на Нестле България АД нараснаха с 34%, надхвърляйки 180 милиона лева. Печалбата, преди облагане с данъци, достигна до 11.6 милиона лева, което представлява 6,4% от продажбите. През изминалата година инвестициите, направени от компанията за дълготрайни активи, развитие и обучение на персонала и реклама на търговските марки, надхвърлиха 31 милиона лева.

През 2006 година Нестле България АД успешно заздрави водещите позиции на по-голямата част от своите продуктови категории. NESCAFÉ е марка номер едно на пазара на разтворимо кафе в България, достигайки 75.8% пазарен дял в стойност, главно благодарение на изключителния успех на продуктите с марка NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ Frappe, NESCAFÉ CLASSIC и NESCAFÉ GOLD. Кулинарната група MAGGI надвиши 68% пазарен дял по стойност на продажбите, а шоколадовите продукти на NESTLÉ достигнаха около 16%.

Сред основните причини за отличните финансови резултати на Нестле България АД през 2006 година са постоянното фокусиране на компанията върху ключовите й марки, както от гледна точка на комуникацията с потребителите, иновациите и развитието, така и от гледна точка на непрекъснато усъвършенстване на подхода към пазара.

По-доброто представяне на компанията и постигането на по-високи продажби се дължи също така и на непрекъснатия стремеж на компанията към растеж, както и на приноса на служителите към резултатите.

През 2006 година приносът от продажби от експортната дейност на компанията към дъщерни дружества на Нестле бележи ръст от 41%, достигайки до 52,5 милиона лева. Нестле България АД е основен производствен и експортен център на шоколадови продукти за Канада, Великобритания, Финландия, Германия, Холандия, Италия, Австрия, страните от Централна и Източна Европа – Чехия, Полша, Унгария, Румъния, Словакия, Прибалтийските страни, Гърция и други.