Средно по 20 хил. посетители на ден на Есенния панаир в Пловдив

321
Средно по 20 хил. посетители на ден на Есенния панаир в Пловдив

Новите продукти и услуги, представени на есенното издание на Международния технически панаир са основната причина, довела десетки хиляди посетители в панаирния комплекс в Пловдив. Това сочат предварителните данни от социологическо проучване на „Алфа Рисърч”. 64.3% от анкетираните твърдят, че новостите са повлияли на решението им да посетят 64-ия Международен технически панаир, а най-висока оценка получава оформлението на изложбените площи.

211 иновативни изделия бяха показани на деловия форум за инвестиционни стоки и технологии, който се проведе с участието на 3202 фирми от 45 държави. Средно по 20 000 гости на ден посрещаше панаирният комплекс през периода 29.09.-01.10., а окончателните данни, които ще бъдат готови до дни, вероятно ще покажат повишение през втората част на форума, посочват от пресцентъра на параира.

Над 60% от разгледалите изложението са специалисти, като повече от половината заемат високи постове във фирмите – собственици или представители на висшия мениджмънт. 93% от посетителите специалисти са постоянни гости на Международния технически панаир.

Вторият фактор, провокирал техния интерес, е присъствието на най-значимите компании от всеки бранш в 9-те международни изложби, които се организират в рамките на Есенния панаир. Участието на конкурентни фирми и броят на изложителите също са мотивирали голяма част от мениджърите и експертите да дойдат в Пловдив, близо 60% от тях остават тук повече от 2 дни.

96% от всички посетители са доволни от визитата си на панаира, а над 75% смятат, че е по-добър от миналогодишния. Според социологическото проучване много добра оценка за оформлението на изложбените площи са дали 60.2% от анкетираните, високо е и одобрението за организацията на изложението – информационно обслужване, хигиена, пропускателен режим, паркинги, реклама.

15 млн. лв. инвестира през тази година Международен панаир Пловдив за модернизиране на базата и инфраструктурата, за предоставяне на нови улеснения и услуги за изложители и посетители.

97% от участниците в допитването заявяват, че ще дойдат и на Есен 2009, защото са постигнали до голяма степен целите, които са си поставили за тазгодишното изложение. Проучване на оферти и ориентация в новите тенденции в бранша са намеренията, чиято реализация е над 85%, следват: сравняване с конкуренцията, създаване на бизнес контакти, сключване на договори.

Близо 12% от всички посетителите са чужденци от 14 държави, като най-много са пристигналите от Германия, Англия, Гърция, Русия, Сърбия.

Снимка: Международен технически панаир Пловдив

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...