ДЗИ дигитализира обработката на щети по имуществени застраховки

1035
ДЗИ дигитализира обработката на щети по имуществени застраховки

ДЗИ въвежда изцяло дигитализиран процес за обработката на щети по имуществени застраховки „Комфорт за дома“ и „Комфорт за бизнеса“, позволяващ значително оптимизиране на времето за получаване на обезщетение, както и премахване на неудобствата с подаване на документи на хартия и посещение на офис, съобщават от застрахователната компания.

С лансирането на уникалната услуга ДЗИ затвърждава лидерската си позиция на пазара с 31% от имуществените застраховки. Сред основните предимства е ясното обявяване на условията на застраховките и коректното изплащане на предявяваните щети.

„Бърза писта“ е изцяло дигитализиран процес по обработка на имуществени щети, който се управлява през онлайн система без нужда от сваляне на приложения и при който не е необходимо посещаване на офис и извършване на оглед на място.


Дигиталната процедура позволява на клиентите да получат плащане до 48 часа след потвърждение на декларираното събитие и установените увреждания.

За да се възползва от иновативния процес за изплащане на щети, клиентът трябва да подаде уведомление за щета онлайн на https://e.dzi.bg/shteti или през контактния център на ДЗИ на телефон 0700 16 166.

След като с него се свърже служител на компанията и потвърди, че щетата попада в критериите за услугата „Бърза писта“ клиентът ще получи линк, чрез SMS или е-mail, на който да качи снимки и банкова сметка, по която да бъде извършено плащането.

Обхватът на услугата включва рискове като злоумишлени действия на трети лица, вандализъм и счупване на стъкла, природни бедствия и повреди от буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, изтичане на вода и други. От процеса „Бърза писта“ могат да се възползват, както физически, така и юридически лица, за щети до 1000 лв. Клиентите следва да са с добра история на щетимост – да не за заявявали претенция и да не са получавали обезщетение за щети от същия риск в предходната година по предходна застрахователна полица при застрахователя.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg