Днес веригата Penny Маркет открива своя 14-и магазин в България, който се намира в столицата София.

До края на годината мрежата от филиали на хранителната верига от типа дискаунт, ще нарасне до над 20 магазина.

Инвестицията до момента е в размер на 100 млн. евро, а откритите нови работни места са над 700. До края на 2010 г. мрежата на Penny Маркет ще наброява 50 магазина.

"През следващите години систематично ще откриваме магазини в цялата страна, като залагаме на хармоничен микс от местни продукти и известни международни марки", поясни г-н Васил Фечко, изп. управител на Penny Маркет България.

"Чрез България Penny Маркет разширява значително своето международно представителство към Югоизточна Европа, като България придобива важно стратегическо значение за нас, обясни г-н Армин Реберг - член на ръководството на Rewe Group и Управителния съвет на Penny Маркет.

В началото на октомври се откри голям логистичен център на Penny Маркет, а инвестицията бе в размер на 15 млн. евро.