Щатската компания Adzookie е намерила интересен начин да се рекламира - като превръща домовете на хората в свои билборди.

В замяна компанията плаща ипотеката през всеки месец, в който къщата остане боядисана така.

Кампанията бе обявена във вторник, а в сряда вечер вече имаше 1 000 молби от съгласни граждани. Една от молбите е от църква!

"Дори и ние не се надявахме на такъв успех, казват от компанията. „Знаем, че е криза, но е тъжно да видим, че толкова много хора са в бедствено положение."

Договорът трябва да е за най-малко три месеца и най-много една година.

Първите боядисани къщи ще бъдат готови след няколко седмици. Тази на снимката е примерен модел с фотошоп.

Adzookie е нова компания, стартирана преди 16 месеца. Тя има само осем служители, но те явно са доста добри в работата си, защото Си Ен Ен направи репортаж за тях и вече са известни в целия свят.

Не очаквайте обаче епидемия от къщи-билборди. Компанията има бюджет от едва 100 000 долара за тази идея, а само боядисването на една къща струва 8 000 долара.

В края на договора, компанията обещава да боядиса отново къщата в оригиналния цвят.