Море, чушки и стоки от соца- лицето на България в Русия

2237
Море, чушки и стоки от соца- лицето на България в Русия

Проучване на портала SuperJob.ru и руско издание се опитва да проследи с какво асоциират руснаците една или друга държава. Десетата държава, включена в проучването стана България. Ето и какви бяха отговорите:

11% асоциират България с море. 7%- със Златни пясъци. 6% със слънце и още толкова с почивка.

Разборът на отговорите обаче показа, че тези асоциации са по-противоречиви отколкото изглежда: някои, асоциирали България с море, допълват „мръсно", други смятат, че почивката излиза скъпо, а трети се сещат, че нямат пари да отидат в Италия и Испания например.

Но не са по- малко и тези, които асоциират почивката в България с „топло", „приказно" и „най-добрия отдих".

Още 6% от руснаците свързват страната ни с „български чушки". 3% с виното. А за 2% е жив образът на знаменитите компоти и консервирани краставички от времето на СССР „Globus".

4% си спомнят за българите като за „братя славяни", а 2% се сещат за най-известните българи в Русия Филип Киркоров и Ванга.

С по-малко отговори в класацията влязоха още пословицата „Курица не птица, Болгария - не заграница" (Кокошката не е птица, а България не е зад граница), „българките", „най-бедната страна в Европа", „предатели" (заради влизането в НАТО), „цигари" (заради двата бренда от времето на СССР- Opal и Tu-134).

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg