Най-необичайните круизни кораби в света

От британски пощенски кораб през плаващ апартаментен комплекс до луксозен катамаран. До тези изключителни круизни кораби, дори самият гигантски океан изглежда скучен. Представяме ви най-необичайните крайцери:
China Star: луксозен кораб с двоен корпус
China Star е с необичаен дизайн за круизен кораб: той е с двукорпусен SWATH-дизайн (Small Waterplane Area Twin Hull). Визуално China Star прилича повече на ферибот, но всъщност е луксозен круизен кораб с дължина 131 метра и ширина 32 метра, с дванадесет палуби и място за 345 пътници. Сред необичайните характеристики на луксозния кораб са хидравлична платформа, която служи като поставка за плавателни съдове за спорт и развлечение. От тази година China Star отново работи като круизен кораб за компанията China Cruise Company със седалище във Wenzhou, Китай. Преди това е работила осем години като казино кораб и е носела имената Omar Star и Asia Star.
* Собственик: China Cruise Company
* Дължина: 131 метра
* Ширина: 32 метра
* Капацитет: 350 души
* Построен през 1992 г.
St. Helena: последният Royal Mail Ship
Пощенският кораб St. Helena пътува около атлантическите острови "Света Елена", както и до Кейптаун. Той е кораб на британската поща и пътува с британския флаг. Този кораб обаче е жизнено важен за местата, до които пътува, тъй като ги снабдява с хранителни и други продукти. На остров "Света Елена" планират летище чак през 2015 година.
Корабът служи също така като круизен кораб, на който туристите могат да се радват на особения нюх на пощенския кораб в Южния Атлантик. Има и развлечения на борда, а корабната компания организира и тематични круизи. Друга особеност е разписанието: пътниците могат да прекъснат пътуването си свободно и да останат на пристанището за няколко дни, а след това да се качат отново на борда.
* Собственик: St. Helena Line
* Дължина: 105 метра
* Ширина: 19,20 метра
* Капацитет: 128 души
* Построен през 1989 година.
Noorderlicht: чрез платната през леда
Историческият кораб "Noorderlicht" плава в арктическите води: от Шпицберген до Лофотен. Капацитетът на кораба е само 20 души. Особено приключенски са круизите, в които корабът се опитва да заобиколи Шпицберген напълно. В зависимост от състоянието на ледовете, това невинаги е възможно, но пък пътниците винаги могат да се наслаждават на девствената природа и полярните мечки. Корабът е реставриран през 1991 година, след дълъг период, в който не е плавал. От тогава плава под холандски флаг, с английски език на борда и с международна публика.
* Собственик: Ted van Broeckhuysen und Gert Ritzema
* Дължина: 46 метра
* Ширина: 6,50 метра
* Капацитет: 20 души
* Построен през 1910 година
Българският бизнес
- Мобилната платформа за пазаруване tbi buy в партньорство с магазини ЗОРА
- Минималистичен дизайн: Системата Planar от Hörmann
- Първа копка на Kenar Residence и AMur Homes на бул. Сливница