Компания за бебешки пелени на холивудска двойка генерира $200 млн. продажби
Да имаш деца е скъпо. Това е урок, който дори и звездната двойка Кристен Бел и Дакс Шепърд разбира.
″Децата са паразити,” казва Шепърд на шега пред CNBC. “Те не допринасят с нищо,” допълва Бел.
Двете дъщери на двойката, които са на възраст 6 и 8 години, са отговорни в известна степен за най-новото им бизнес начинание. През 2019 г. Бел и Шепърд съосновават Hello Bello, базиран в Лос Анджелис стартъп, който продава изцяло натурални бебеши продукти, от пелени и мокри кърпички до слънцезащитни кремове. Причината, според Бел и Шепърд е, че знаменитости като тях не би трябвало да единствените хора, които могат да се възползват от “достъпни и първокласни” детски грижи.
Ръководителите на компанията се занимават с ежедневната й дейност, но Бел и Шепърд казват, че се консултират с тях за всяко важно решение, от това какви съставки да включват продуктите до отварянето наскоро на първия завод на Hello Bello в Уако, Тексас.
Първоначално продуктите на марката започват да се продават в над 4 700 магазина Wallmart в САЩ. Днес те могат да бъдат намерени във вериги за търговия на дребно, като CVS, Kohl’s и Albertson’s. Hello Bello прогнозира 200 млн. долара брутни продажби за 2021 г., което ще е приблизително два пъти повече в сравнение с 2020 г., според говорител на компанията.
Според Бел повечето марки отговарят само на някои от критериите, които са важни за родителите – естествени съставки, природосъобразност и достъпност.
“Бяхме леко шокрани, че никой не се опитваше да постигне тези неща,” казва тя.
Единият от главните изпълнителни директори на компанията е Шон Кейн, който преди това съосновава The Honest Company с актрисата Джесика Алба. (Другият е телевизионният продуцент Джей Макгроу, син на телевизионният водещ Фил Макгроу.)
“Трябва да се обграждате с хора, които са 20 пъти по-умни от вас и имат 20 пъти повече опит от вас,” казва Шепърд.
Цените на продуктите на компанията са конкурентни. Пакет от 27 броя пелени трети размер на Hello Bello се продава на цена от 7.97 долара на Walmart.com. Подобни продукти на Huggies, Pampers и The Honest Company на същия уебсайт са с цени 8.27, 9.47 и 22.61 долара, респективно.
Бел и Шепърд казват, че заводът в Уако играе ключова роля за поддържането на тази достъпност, като запазва производството в САЩ.
Освен това, заради тяхната популярност, компанията пести от разходи за маркетинг, защото те самите я рекламират. Заедно Бел и Шепърд имат над 18 милиона последователи в Instagram. Целта е цените на Hello Bello да се запазят възможно най-ниски за възможно най-дълго време, казват те.
“Не казваме, че никога няма да вдигаме цените, но тъй като произвеждаме продуктите си в САЩ, използваме местни суровини и не се налага работим с чуждестранни вериги на доставките, това ни предоставя инфраструктурата да успеем с този ангажимент”, казва Бел.