Второто изложение за нов бизнес в България се проведе в София на 26 и 27 ноември в зала 3 на Националния дворец на културата. Посетителите на FRANCHISING EXPO 2010 - над 2700 предприемачи от цялата страна се запознаха с възможностите да започнат собствен бизнес, които им предлагат над 50 международни и български франчайз вериги. Subway е генерален спонсор на Franchising Expo за втора поредна година, а сред основните партньори е Еврофутбол. Profit.bg е медиен партньор на събитието.

В първия ден на събитието се проведе и конференцията „Франчайзинг бизнес в България", в която лектори бяха световни франчайз специалисти и техни български колеги. Сред тях са Тони Фицпатрик - член на Борда на директорите на Ирландската франчайз асоциация, Сотирис Янакакис, магистър по франчайз право в Харвад и генерален директор на Гръцката франчайз асоциация, Калин Ганев, маркетинг директор на Еврофутбол. А също така: Константин Антон - президент на Румънската франчайз асоциация и първи вицепрезидент на Черноморската франчайз федерация, както и изпълнителният директор на най-голямата в света компания за бизнес коучинг с офиси в 32 държави - Action Couch, Дейвид Холанд, се казва в официално прессъобщение.

Конференцията посетиха 248 души - мениджъри на компании, предлагащи франчайз или разработващи своя франчайз система, собственици и управители на малки и средни фирми от цяла България, специалисти и експерти в областта на франчайзинга и други заинтересовани от темата лица.

Конференцията откри Светослав Билярски, управител на Franchising.bg -българската медия за франчайзинг, компанията също така е франчайзинг консултант и брокер, организатор на Franchising Expo.

Тони Фицпатрик, заинтригува българските бизнесмени с презентация за това „Как да франчайзирате бизнеса си" и по време на цялото изложение даваше безплатни консултации на заинтересованите.

Сотирис Янакакис посочи основни правни норми във франчайзинга и запозна публиката с най-новите директиви на Европейския съюз. В конференцията се включи и Калин Ганев - Директор Маркетинг на Еврофутбол - най-голямата българска франчайз компания със 744 обекта в 220 населени места - основен партньор на Franchising Expo.

Португалецът Иво Кросостимо от National Business Brokers посочи стъпките за започване на нов бизнес, които бяха записани стриктно от повечето от гостите на конференцията.

Изложението пожъна успех с повече от 2700 посетители в рамките на двата дни. Ангел Стоянов от Дон Домат сподели, че следващата година ще се наложи да има екип от поне четири човека, за да се справи с потока желаещи за среща на щанда им.

Иван Тодоров от Subway сподели, че интересът към франчайза им е много голям, в момента избират последните си франчайз партньори у нас, защото скоро ще бъдат изпълнени плановете им за 40 подписани франчайз договора в България. Калин Ганев от Еврофутбол се пошегува, че „не е вярвал, че най-многобройният български франчайз все още предизвиква такъв интерес. Изложението само ще увеличи работата ни".

Вижте видеокадри от изложението:

Изложение за нов бизнес - FRANCHISING EXPO 2010

Сн.: Тони Фицпатрик - член на Борда на директорите на Ирландската франчайз асоциация (Franchising.bg)