Работата с хора е изключително сложно нещо изпълнено с нужда от познания за човешката психология. Определени ваши действия буквално биха могли да направят работния ви процес ад. Ето и някои от тях, за които е възможно малко да подозирате.

1. Аз, аз, аз.

Може да сте нов в колектива и да искате да направите добро впечатление на мениджмънта. Не забравяйте обаче, че по пътя към това можете да настъпите хора, отдавна работили и сработили се като екип. Това постоянно да отговаряте на въпроси, дори когато не са зададени към вас или да изявявате желание да поемете допълнително работа може да не се хареса на колегите ви.

2. До всички

Пращането на E-mail най-вероятно е неизменна част от вашата работа. Тук обаче трябва да сте много внимателни към кого препращате информацията. С пълна сила важи това, когато пращате един мейл към много хора. От една страна, можете без да искате да пратите поверителна информация или контакти на ваши клиенти, за сдобиването на които сте работили много. Другият момент е постоянно да пращате информация, която е криптирана или не се чете. Така се злепоставяте сам.

3. Ще видите като съм готов

Може би не сте от хората, които обичат да се изтъкват или да показват на началството си работа, която не е напълно завършена. Представянето на готов проект обаче, върху който сте работили месеци, може да направи много лошо впечатление, ако преди това не е получил одобрение от мениджъра над вас. Да не говорим, че ще се наложи да хабите наново енергия и ресурси.

4. Липса на репутация

Подобно на това да имате лоша репутация, липсата на такава също не е добро решение. Това оставя впечатление за безличност и незаинтересованост да се впишете в екипа, или във фирмената култура. Обикновено първи от една компания излитат хората, за които не се знае точно с какво се занимават.

5. Твърде амбициозен

И докато липсата на амбиция е сериозен ваш минус, то прекомерната такава има почти същия ефект. Поемането на повече работа, отколкото можете да свършите, не само, че няма да направи добро впечатление, но напротив. Това ще остави впечатление, че не се справяте с работата си.

6. Мога и сам

Много хора пренебрегват нуждата да работят в екип. Особено с пълна сила важи това за новопостъпили специалисти. Те често до голяма степен пренебрегват факта, че успехът им зависи не само от тях и техните шефове, но и от колегите им. Не случайно едно от най-важните неща за успеха на работното място е възможността да работите в екип.

7. Той ще ми каже

Много хора не се страхуват да влязат в конфликт със своите преки ръководители. Те обаче често не осъзнават, че не бива да нараняват неговата репутация и че има правилни и неправилни начини, както и подходящи и неподходящи места за това.

8. Куца комуникация

Вашата работа трябва да е важна за компанията. И това трябва да е ясно на всички, особено на ръководството, освен ако не искате да останете без нея. Навременните и разбираеми отчети за това какво сте свършили е от критично значение.

Станете наш почитател във Facebook