Не е толкова важно колко часа работите, а колко сте продуктивни. Хората успяват да загубят голяма част от времето в офиса си, заради лоша организация.

Вижте няколко съвета, за това как да сме по-продуктивни:

Когато работите над нещо много важно, изключете телефона си и спрете да проверявате имейла си

Влезте в така да се каже airplane mode. Ако сметнете колко време на ден прекарвате в отговаряне и четене на имейл ще бъдете ужасени!

Почистете бюрото си

Безпорядъка на бюрото води до безпорядък в ума.

Ще ви бъде по-лесно и по-приятно да работите на чисто и прилежно бюро.

Ако имате време – започнете утрешните задачи

Не пропилявайте възможността да улесните себе си. Това, че сте приключили за днес не означава, че може да си люлеете краката.

Вземайте си почивки

Почивките са важни. 10 минути могат да прочистят съзнанието ви и да се завърнете със свежи сили.

Офлайн

Подразбира се, че ако работите усърдно над нещо, трябва да сте излезли от профила си във Facebook и LinkedIn, и въпреки това повечето хора не го правят.

Когато можете пишете имейл вместо да ходите на среща

Някои среши са загуба на време и могат да се заместят успешно с размяна на един-два имейла.

Разкарайте неприоритетните задачи

Ако са бързи и ще отнемат по-малко от две минути, ги свършете веднага, ако не – установете друга дата.

Най-неприятната задача

Хората често отлагат най-неприятната задача за накрая, като това вгорчава целия ден и от това страдат всички други задачи през деня, които човек е вършил разкоцентриран.

Виж още: Основни правила в имейл етикета

Всъщност, някои хора дори съветват деня да започнете с най-плашещата ви задача. Така хем ще я отметнете, хем нататък денят може да става само по-добър.

Използвайте пътя до работа

Ако не шофирате, разбира се. Ако се возите в продължение на половин час, това е достатъчно време, за да прегледате някои документи.