Шефът на Google с 3 въпроса към служители за увеличаване на продуктивността

688
Шефът на Google с 3 въпроса към служители за увеличаване на продуктивността

© Unsplash.com

Продуктивността на служителите изглежда има склонност да намалява в летните месеци, вследствие на което на много компании им се налага да търсят начини да се справят с този спад и да повишават мотивацията.

Главният изпълнителен директор на Google Сундар Пичай прилага нова стратегия, която се надява, че не само ще увеличи продуктивността сред служителите на компанията, но също така ще насърчи по-силно чувство за общност.

До 15 август на служителите на Google ще бъдат зададени три въпроса относно работата в компанията.

След това ръководителите ще прочетат отговорите и ще се свържат с определени служители относно това дали смятат, че техните отговори включват нещо, което компанията би могла да използва и превърне в своя политика.


Трите въпроса са:

  • Какво би ви помогнало да работите с по-голяма яснота и ефективност, за да обслужвате нашите потребители и клиенти?
  • Кои пречки трябва да премахнем, за да получаваме по-добри резултати по-бързо?
  • Как да премахнем брака и да останем предприемачески настроени и концентрирани, докато се разрастваме?


Може ли изкуственият интелект да проектира градската среда?Компютърните алгоритми вече могат лесно да демонстрират как биха изглеждали градовете на бъдещето

Отвореното естество на анкетата, която ще бъде изпратена на 176 000 служители на технологичния гигант, предлага на служителите начин да почувстват, че имат думата по фирмените въпроси, докато в същото време е начин за събиране на нови идея за това как да бъде подобрена компанията.

Компанията майка на Google - Alphabet, обяви 69.7 млрд. долара приходи за второто тримесечие, или с 13% повече, в сравнение с предходната година.

Пичай счита инвестициите на компанията в изкуствения интелект и други инициативи, свързани с компютърното програмиране, за основния двигател на успехите й от началото на годината.

"През второто тримесечие в основата на нашето представяне бяха Търсенето и Облакът. Инвестициите, които направихме през годините в изкуствения интелект и изчисленията, ни помагат да правим нашите услуги особено ценни на нашите клиенти и високо ефективно за компании с всякаква големина," заяви главният изпълнителен директор в прессъобщение.

" Докато изостряме фокуса си, ще продължим да инвестираме отговорно в задълбочени компютърни науки в дългосрочен план," допълни той.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg