10 малки тайни на хотелите, които гостите им не знаят

2933
10 малки тайни на хотелите, които гостите им не знаят

© Pixabay

Хотелиерската индустрия е пълна с много малки тайни, които е препоръчително гостите да не откриват.

Говорим за неща от рода на това колко често се пере покривалото на леглото, например, но това е само върхът на айсберга.

Разбира се, има и някои положителни практики, които бившата служителка в хотел Джанеса Ричард разкрива в поредица от забавни и откровени видеоклипове в TikTok.


Имайте предвид обаче, че това е личният опит на Джанеса, която е работила само в един хотел и не бива да приемаме, че всички места за настаняване функционират по този начин. (Въпреки че повечето със сигурност имат свои собствени тайни.)

Джанеса живее в Калифорния и има над 53 хиляди последователи в TikTok. Вижте някои от разкритията й:

Шест непопулярни, но страхотни плажни градски дестинации в ЕвропаГрадските ваканционни плажове предлагат оживена атмосфера, избор от страхотни ресторанти и шикозни места за отсядане

Персоналът на хотела по закон няма право да споменава номера на стаята ви на глас, поради което обикновено ключът или картата са придружени от картонче, на което го пише. То се подава на гостите с репликата „това е номерът на вашата стая“.

Ако станете симпатични на служителите на рецепция, можете да получите ъпгрейд - по-добра стая или апартамент без допълнителни разходи. Различните хотели имат различни политики, когато става въпрос за ъпгрейт. Мястото за настаняване, в което работи Джанеса, не се интересува от тези решения на служителите си, стига да разполага с налични стаи за промяната. Някои от гостите сами настояват за по-луксозни стаи, но ако не са симпатични на рецепционистите, те могат да им бъдат отказани с оправданието недостатъчна наличност.

Ако закуската ви е включена в престоя, но заминавате преди ресторантът да отвори, винаги можете да поискате опакована храна за из път от персонала. 

Повечето хотели не перат покривалата на леглото след всеки дост. Някои от тях дори го правят изключително рядко. Така че не се опъвайте на леглото, преди да свалите кувертюрата.

Към почти всяка стандартна стая, която резервирате, се предлагат бутилка вода и чаши за пиене. Недейте да ги използвате, преди да ги измиете, тъй като вероятно са мръсни, дори и да ви изглеждат чисти.

Винаги резервирайте престоя си директно през хотела. Ако го направите чрез трета страна, типът стая, която сте избрали, не ви е гарантирана.

Никога не ходете боси. Подът се мие, но не особоно старателно, а когато става въпрос за мокет или килим, нещата са още по-сложни.

Някои хотели имат политика „100% удовлетвореност“, което означава, че ако намерите дори едно малко нещо, от което не сте доволни и го съобщите на мениджъра, той може да ви компенсира със стойността на целия ви престой.

Ролките тоалетна хартия не се сменят между настаняването на различните гости. Ако на ролката е останала хартия, просто се сгъва краят й, за да изглежда красиво.

Да управляваш добре хотел не е толкова лесно, колкото смятат хората. В интервю за BoredPanda д-р Габор Форгакс от Ryerson University казва, че основната причина, поради която гостите се връщат в определено място за настаняване, е проста: имат хубави спомени от престоя си там.

„Не е задължително да има позлатена дръжка на вратата или допълнителните закачалки в килера - най-добрите спомени се създават чрез взаимодействие с хората. Ако предложените услуги надвишават очакванията им, гостите винаги помнят това“, посочва той.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg