Най-харесваните марки във Facebook

10826
Най-харесваните марки във Facebook

Самият Facebook би оглавил тази класация със своите 60 милиона фена, но тази класация не включва нейната собствена страница.

Много е важно не само колко фена има една компания, но и колко хора „говорят за това“, тоест това са фенове, които общуват с марката, харесват, коментират и споделят нейните постове.

Разбира се, списъкът непрекъснато се мени. Тази е най-актуалната класация към месец май, изготвена от CNBC.

Ето кои са 15-те най-харесвани марки в социалната мрежа:

15. Target

Брой фенове: 12.16 млн.

Хора, които „говорят за това“: 437 772

Това е американска верига магазини. Най-често се пуска инфо за продукти и промоции.

Харесванията на статусите й могат да достигнат до 70 000.

14. Burberry

Брой фенове: 12.83 млн.

Хора, които „говорят за това“: 136 663

Британската луксозна марка често пуска видеа и снимки, които се „харесват“ от десетки хиляди. Снимките са както на нови продукти, така и тип „зад кулисите“ на фотосесии.

13. Subway

Брой фенове: 13.08 млн.

Хора, които „говорят за това“: 221 101

Снимка на сандвич на веригата може да събере около 18 000 харесвания.

Веригата обича и онлайн конкурсите.

12. The National Basketball Association

Брой фенове: 13.1 млн.

Хора, които „говорят за това“: 372 075

Националната баскетболна лига на САЩ е най-харесваната спортна асоциация в света. Тя бие тези на футбола (5.5 млн. фена), бейзбола (1.2 млн.) и хокея (2.3 млн.).

Тук се пускат видеа и коментари на спортни събития, снимки и се рекламират продукти, свързани с NBA.

11. Zara

Брой фенове: 13.35 млн.

Хора, които „говорят за това“: 65 793

Испанската верига за модни дрехи може да генерира над 10 000 лайка на една снимка и няколкостотин коментара.

10. Wal-Mart Stores

Брой фенове: 15.59 млн.

Хора, които „говорят за това“: 257 911

Една от най-големите компании в света е и една от най-харесваните във Facebook. Компанията пуска не само неща, свързани с марката, но и смешни снимки, които нямат нищо общо с нея.

9. Monster Energy

Брой фенове: 16.10 млн.

Хора, които „говорят за това“: 213 257

Марката е много активна в пускане на постове. Те често са свързани със екстремни спортове и ТВ програми.

8. Victoria’s Secret

Брой фенове: 18.52 млн.

Хора, които „говорят за това“: 185 927

От декември марката за луксозно бельо започна кампания, в която ще раздаде гифт карти за 100 000 долара на стойност 10 – 500 долара всяка на феновете си от мрежата. За този период марката е добавила 200 000 фена.

Постовете на страницата се харесват много – генерират по около 26 000 лайка за снимки и 14 000 за видеа.

7. McDonald’s

Брой фенове: 19.59 млн.

Хора, които „говорят за това“: 268 887

Компанията полага усилия за диалог с феновете чрез коментари, линкове, конкурси.

6. Red Bull

Брой фенове: 28.11 млн.

Хора, които „говорят за това“: 146 242

Марката има интро страница, която ви подканва да я харесате.

Постовете са смесица от хумор, екстремни спортове и др. Те могат да съберат около 6000 харесвания, макар чисто промоционалните постове да събират доста по-малко.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 722.690 0.00%
  • BGREIT 117.380 0.00%
  • BGTR30 563.310 0.00%
  • BGBX40 137.470 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1763 1.1764
  • GBP/USD 1.2876 1.2878
  • USD/JPY 109.1570 109.1690
  • USD/CHF 0.9656 0.9658
  • USD/CAD 1.2577 1.2579
  • AUD/USD 0.7935 0.7936
  • USD/BGN 1.6625 1.6628
Ask Bid
  • DOW JONES 21666.18 21670.18
  • S&P500 2425.16 2425.66
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5105.92 5107.92
  • DAX 12158.66 12160.66
  • FTSE 100 7323.85 7325.35
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1286.72 1287.22
  • СРЕБРО 16.99 17.02

Видео