Най-харесваните марки във Facebook

11014
Най-харесваните марки във Facebook

Самият Facebook би оглавил тази класация със своите 60 милиона фена, но тази класация не включва нейната собствена страница.

Много е важно не само колко фена има една компания, но и колко хора „говорят за това“, тоест това са фенове, които общуват с марката, харесват, коментират и споделят нейните постове.

Разбира се, списъкът непрекъснато се мени. Тази е най-актуалната класация към месец май, изготвена от CNBC.

Ето кои са 15-те най-харесвани марки в социалната мрежа:

15. Target

Брой фенове: 12.16 млн.

Хора, които „говорят за това“: 437 772

Това е американска верига магазини. Най-често се пуска инфо за продукти и промоции.

Харесванията на статусите й могат да достигнат до 70 000.

14. Burberry

Брой фенове: 12.83 млн.

Хора, които „говорят за това“: 136 663

Британската луксозна марка често пуска видеа и снимки, които се „харесват“ от десетки хиляди. Снимките са както на нови продукти, така и тип „зад кулисите“ на фотосесии.

13. Subway

Брой фенове: 13.08 млн.

Хора, които „говорят за това“: 221 101

Снимка на сандвич на веригата може да събере около 18 000 харесвания.

Веригата обича и онлайн конкурсите.

12. The National Basketball Association

Брой фенове: 13.1 млн.

Хора, които „говорят за това“: 372 075

Националната баскетболна лига на САЩ е най-харесваната спортна асоциация в света. Тя бие тези на футбола (5.5 млн. фена), бейзбола (1.2 млн.) и хокея (2.3 млн.).

Тук се пускат видеа и коментари на спортни събития, снимки и се рекламират продукти, свързани с NBA.

11. Zara

Брой фенове: 13.35 млн.

Хора, които „говорят за това“: 65 793

Испанската верига за модни дрехи може да генерира над 10 000 лайка на една снимка и няколкостотин коментара.

10. Wal-Mart Stores

Брой фенове: 15.59 млн.

Хора, които „говорят за това“: 257 911

Една от най-големите компании в света е и една от най-харесваните във Facebook. Компанията пуска не само неща, свързани с марката, но и смешни снимки, които нямат нищо общо с нея.

9. Monster Energy

Брой фенове: 16.10 млн.

Хора, които „говорят за това“: 213 257

Марката е много активна в пускане на постове. Те често са свързани със екстремни спортове и ТВ програми.

8. Victoria’s Secret

Брой фенове: 18.52 млн.

Хора, които „говорят за това“: 185 927

От декември марката за луксозно бельо започна кампания, в която ще раздаде гифт карти за 100 000 долара на стойност 10 – 500 долара всяка на феновете си от мрежата. За този период марката е добавила 200 000 фена.

Постовете на страницата се харесват много – генерират по около 26 000 лайка за снимки и 14 000 за видеа.

7. McDonald’s

Брой фенове: 19.59 млн.

Хора, които „говорят за това“: 268 887

Компанията полага усилия за диалог с феновете чрез коментари, линкове, конкурси.

6. Red Bull

Брой фенове: 28.11 млн.

Хора, които „говорят за това“: 146 242

Марката има интро страница, която ви подканва да я харесате.

Постовете са смесица от хумор, екстремни спортове и др. Те могат да съберат около 6000 харесвания, макар чисто промоционалните постове да събират доста по-малко.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 669.900 -0.18%
  • BGREIT 114.970 -0.01%
  • BGTR30 545.940 -0.10%
  • BGBX40 130.780 -0.43%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1740 1.1741
  • GBP/USD 1.3158 1.3159
  • USD/JPY 112.6430 112.6550
  • USD/CHF 0.9803 0.9805
  • USD/CAD 1.2525 1.2526
  • AUD/USD 0.7825 0.7826
  • USD/BGN 1.6657 1.6660
Ask Bid
  • DOW JONES 22989.58 23013.58
  • S&P500 2558.31 2559.83
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5374.66 5376.66
  • DAX 13035.54 13037.54
  • FTSE 100 7541.71 7543.21
  • ПЕТРОЛ 52.28 52.34
  • ЗЛАТО 1280.97 1281.47
  • СРЕБРО 16.96 16.99

Видео