Германският портал Meedia класира най-скъпите рекламни клипове, заснети в историята на индустрията.

Списъкът бе оглавен от рекламен клип на Chanel No.5 с участието на Никол Кидман от 2004 г. Видеото, заснето от режисьора Базел Лурман, струва на компанията 20 млн. долара, а хонорарът на актрисата възлезе на 3.71 млн. долара.

Второ място зае видео, рекламиращо британската застрахователна компания Norwich Union, променила името си на Aviva. За клипа са поканени актьорът Брус Уилис, моделът Ел Макферсън и музикантът Алис Купър. Плеядата и самият клип струват на Aviva 13.2 млн. долара.

Третото място е малко необичайно- клипът, рекламиращ анимацията „Чудовища срещу пришълци" попада сред най-скъпите, само защото е в 3D-формат. За да може да бъде изгледан, компанията Pixar изработва 150 млн. очила, а целият експеримент й излиза 10 млн. долара.

Четвърти е 2-минутен клип на Honda с послание „Не е ли хубаво, когато нещата просто работят" за 6.2 млн. долара.

Реклама на Pepsi с участието на Бритни Спиърс стана пета, а цената на клипа е 5.4 млн. долара.

Шести е клип на Guinness с послание „Хубавите неща идват при тези, които чакат".

Реклама на Shell и Ferrari, в която червен спортен автомобил обикаля през световните забележителности, пък струваше 3.9 млн. долара, което я постави на седмо място.

Филм от рекламна кампания, разказваща за учението на пророка Мохамед, за 2.5 млн. долара е на осмо място.

Девети е клипът на House Party на Adidas с участието на Дейвид Бекъм за 2.1 млн. долара.

Последното десето място е за рекламата It's a big ad! на бира Carlton. Цената на рекламния клип е 1.9 млн. долара.