Най-добре печелещите звезди в TikTok

7881
Най-добре печелещите звезди в TikTok

© Pixabay

Президентът на САЩ Доналд Тръмп заплаши преди седмица, че ще забрани популярното приложение TikTok на територията на САЩ, а 19-годишната Адисън Рий Истърлинг направи това, което може най-добре. Тя пусна видео, в което си представя какво би се случило с живота ѝ, ако TikTok бъде забранен – ще последва връщане в Университета на Луизиана, където през миналата година тя записа да учи журналистика.

Но Истърлинг не е просто една от тийнейджърките, ползващи TikTok за забавление. Според класация на сп. Forbes тя е най-добре печелещата звезда в света, като с нейните 54 млн. последователи е успяла да спечели 5 млн. долара за последните 12 месеца. Това се дължи най-вече на нейната козметична линия Item Beauty, както и спонсорски договори с компании като American Eagle и Spotify.

Ето и останалите шестима младежи, спечелили по над 1 млн. долара за периода от юли 2019 г. до юни 2020 г.:


1. Адисън Рий Истърлинг – 5 млн. долара

Само преди година 18-годишната по това време Адисън се приспособяваше към живота в университета и се забавляваше с TikTok, показвайки танцьорските си умения. Тя достигна до 1 млн. последователи през есента, или както тя казва – точно на 27 октомври. Е, можете ли да повярвате, че Адисън вече разполага с 54.3 млн. последователи?

2. Чарли Д'Амелио – 4 млн. долара

Чарли пуска първото си видео в TikTok през юни 2019 г., но малко след това няколко от нейните постове стават доста популярни. Малко след това певицата Биби Рекла я кани да се качи с нея на сцената на един от концертите ѝ.

След това нещата се развиват доста бързо за Чарли. Тя се мести в Лос Анджелис, където участва в телевизионни предавания, а по-късно дори в Париж по покана на Prada, за да отрази Седмицата на модата. Сключва и редица спонсорски договори и участва дори в реклама, която е излъчена по време на СуперБоул.

Чарли, която е само на 16 години, вече има 77.1 млн. последователи в TikTok. Наскоро тя пусна собствен суитчер, който може да закупите за 60 долара.

Instagram „краде“ инфлуенсъри от TikTok с оферти за стотици хиляди долариОт Instagram предлагат на звездите изгодни сделки в замяна на това да постват първо в Reels, а след това в TikTok

3. Дикси Д'Амелио – 2.9 млн. долара

По-голямата сестра на Чарли има „скромните“ 32 млн. последователи. Наскоро тя сключи рекламни договори с Hollister и козметичната компания Morphe. Дикси също така записа и своя първи сингъл, който вече е сред най-популярните Youtube видеа в последните седмици.

4. Лоурън Грей – 2.6 млн. долара

През 2018 г. Грей подписа договор с Virgin Records, след което пуска осем сингъла. До пролетта тя имаше най-много последватели в TikTok, който към днешна дата вече са 46.1 млн. Това ѝ донесе договори с компании като Skechers, Hyundai, Burger King и Revlon.

5. Джош Ричардс  - 1.5 млн. долара

Инфлуенсърите трябва да се научат как правилно да монетизират съдържанието си. Лесно е да го кажеш, особено ако си Джош Ричардс и имаш над 20 млн. последователи. Джош записа редица подобни видеа, обяснявайки как точно да печелиш пари от съдържанието, което генерираме, но също така се връща и към танците, докато живее в Торонто. След това се мести... да, познахте – Ел Ей, както и сестрите Д'Амелио.

На 28 юли Джош обяви, че вече ще се подвизава в конкурент на компанията – Triller.

Apple излови TikTok, че шпионира потребителите на iPhoneПриложението чете всичко, което се поставя в клипборда на смартфона и не само

6. Мишел Ле – 1.2 млн. долара

Мишел не е от притеснителните младежи. Той казва, че иска да стане един от топ инфлуенсърите в TikTok и нищо чудно да го направи, след като вече има 36 млн. последователи. Две от видеата, които той записва заедно с 5-годишният си брат са едни от най-споделяните в приложението. Най-големите си доходи той генерира от договор с популярна марка енергийни напитки.

7. Спенсър X – 1.2 млн. долара

Спенсър е бивш преподавател по сърф, който си сваля приложението през февруари 2019 г. Популярността го отвежда в Ел Ей, където се опитва да преживява с по няколко стотин долара на седмица. Но само за кратко. Скоро той подписва рекламни договори с Uno, Oreo и Sony, от които си докарва по над 100 000 месечно.
 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg