Как ви звучи да прекарате коледните и новогодишните празници в меки пуловери или дори по пижама у дома с най-близките си? Ако това са намеренията ви за предстоящите почивни дни, значи сте част от сериозна група хора, които имат същата нагласа.

Според анкета на модната търсачка Glami 50% от респондентите планират да празнуват в домашна среда с подходящите за нея дрехи.

Според данните 21% от анкетираните биха се издокарали за Коледа и Нова година, а 6% биха заложили на смешни парти костюми.

22% от анкетираните споделят, че биха се спрели на първото нещо, което видят в гардероба си.

2% казват, че дори не биха празнували нито един от празниците.

Анкетата показва още, че най-популярният артикул на коледна тематика сред българските потребители са коледните чорапи и пуловери. 73% от анкетираните споделят, че притежават поне един чифт коледни

чорапи, 64%, че имат поне един празничен пуловер, а 27% - празнична тениска.


На море през зимата – седем европейски дестинацииЮжните региони на Европа предлагат красиво небе и много слънчева светлина през цялата година
37% от участниците в проучването споделят, че за да улеснят процеса на избор на подаръци за Коледа, предпочитат да направят предварителен коледен списък с желания. Мнозинството от анкетираните обаче – 57% - казват, че обикновено не изготвят такъв списък, защото предпочитат да бъдат изненадани.

29% посочват, че не искат да улесняват работата на другите и биха предпочели да видят, че отсрещният полага усилия да измисли специален подарък.

19% казват, че просто не знаят какво искат, 9% споделят, че биха предпочели да споделят желанията си за подарък, но не го правят, защото близките им обичат да правят изненади, а 7% просто нямат време да изготвят списък с желани подаръци.

42% от анкетираните твърдят, че никога не се чувстват виновни след приключване на коледното пазаруване, защото стриктно спазват бюджета си. Само 25% споделят, че понякога се чувстват виновни за сумата пари, която харчат за коледни подаръци.

32% казват, че обичат да подаряват подаръци толкова много, че никога не биха се почувствали зле от похарченото, дори ако надхвърлят бюджета си.