9 начина за безкасово плащане осигурява ЧЕЗ

2121
9 начина за безкасово плащане осигурява ЧЕЗ

© Pixabay

„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на своите клиенти, че възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние, са за предпочитане, особено в ситуацията на прилагане на засилени мерки за предпазване от опасността за заразяване с коронавирус.

Дружеството призовава клиентите да използват осигурените от него 9 начина за безкасово плащане – по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard, които дават на клиентите и достатъчно сигурност.

По банков път:

  • С платежно нареждане: превеждате дължимата сума в най-удобния за Вас банков клон.
  • Чрез банкомат: превеждате дължимата сума чрез Вашата дебитна или кредитна карта. Необходимо е да знаете Вашия клиентски номер.
  • С директен дебит: с изричното Ви съгласие банката да извърши плащане на дължимата от Вас сума от Вашата разплащателна сметка.

По интернет:

  • Интернет банкиране: нареждате плащане на дължимата сума чрез обслужващата Ви банка по интернет.
  • Чрез системата „EPAY”  www.ePay.bg. Нареждате плащането по Интернет след предварителна регистрация.
  • Чрез системата „UPAY“ на ОББ https://www.ubbpay.bg. Нареждате плащането по Интернет без предварителна регистрация.
  • Директно през сайта на ТФС www.transcard.bg. Нареждате ръчно или автоматично плащане по интернет след регистрация в сайта на „Транскарт Файненшъл Сървисис“ ЕАД /ТФС/.
  • Директно през сайта на iCard www.icard.bg. Нареждате плащане по интернет директно от персоналната си страница в сайта на компанията, след направена регистрация.

Плащане чрез sms

  • Необходимо е да притежавате мобилен телефон с номер към български оператор и валидна банкова карта. Услугата се предлага от ePay - www.epay.bg и iCard - www.icard.bg. Важно е да посочите Вашия клиентски номер.

„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на клиентите, че номерата на банковите сметки на Дружеството за битови клиенти са: СИТИ Банк IBAN: BG62 CITI 9250 1111 1CEZ EL и ING Банк IBAN: BG97 INGB 9145 1111 1 CEZ EL, а за бизнес клиенти ING Банк IBAN: BG72 INGB 9145 7777 7CEZ EL и СИТИ Банк IBAN: BG37 CITI 9250 7777 7CEZEL.

За клиентите, които нямат възможност да използват безкасовите начини на плащане, „ЧЕЗ Електро България“ АД напомня, че на тяхно разположение са и общо 6 280 места за плащане, включително каси на партньорите ни „Изипей“, „Фастпей“, „Български пощи“, Банка „ДСК“, „УниКредит Булбанк“, като препоръката на Дружеството е при посещението на касовите салони им стриктно да се спазват разпоредените мерки за ограничаване възможността от заразяване с вируси.

Клиентите могат да превеждат дължимата сума по клиентски номер и фактура и чрез над 1 000 терминални устройства на Cashterminal.

Допълнителна информация за възможностите за различните видове плащания може да се получи и на телефонна линия 0700 10 010, на info@cezelectro.bg, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.

Българският бизнес

Всичко по темата Коронавирусът COVID-19

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Данаил Миленов
# 0
01:04 | 24 April 2020
Внимание, запорират Ви сметката без аргумент и обяснение, искат от Вас много дпоокументи и след това нищо със седмици. Уникредит са прикрити измамници.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg