Два нови обекта на търговската верига за бързооборотни стоки BILLA България отвориха врати днес в градовете София и Враца. Те се намират в ж.к. „Овча купел“ в София – на бул. „Монтевидео“ №23A, и в ж.к. „Медковец“, на ул. „Кръстьо Бързаков“ №14А във Враца. В тях клиентите ще открият над 7700 артикула от различни групи продукти и богато разнообразие от предложения на изгодни цени. Компанията активно продължава да разширява мрежата си от обекти, като съвместно с това разкрива нови работни места. С откриването на двата магазина новоназначените служители са 54, които се присъединяват към над 4500 служители на веригата в цялата страна.

„Горди сме, че семейството на BILLA България продължава да се разраства, което показва, че се придържаме към дългосрочната си стратегия за активно разширяване на мрежата ни от обекти, независимо от настоящата усложнена ситуация. Благодарни сме, че клиентите ни гласуват доверие и пазаруват при нас. Всичко това ни стимулира да продължим да работим със същите темпове и да растем. Двата новооткрити магазина са разположени на изключително комуникативни локации и ще предложат на клиентите добре познатите високо качество, разнообразие и добро обслужване,“ коментира Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България.

Общата инвестицията в двата обекта е на стойност 3,4 млн. лева. И двата обекта ще зарадват посетителите си с богат асортимент с доказано качество - разнообразие от качествени български плодове и зеленчуци от BILLA Градини, топъл хляб, изпечен на всеки 30 минути, вкусни ястия от топлата витрина, любими продукти от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium, както и с всички актуални промоции, достъпни с обновената програма за лоялност – BILLA Card, сред които над 1000 продукта с трайно ниска цена и продуктови ваучери през мобилното приложение BILLA APP.

И в двата обекта ще се следи стриктно за спазването на противоепидемичните мерки за безопасност. Зоните BILLA Пекарна, Деликатеси, Топла витрина, Плодове и зеленчуци са част от активността на BILLA България под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя включва редовна дезинфекция на всички работни помещения и плотове, плексигласови врати, зад които са разположени пресните храни, като печива и топли ястия, ръкавици, които посетителите могат да използват при избора на продукт в тези зони, както и всички необходими лични предпазни средства за служителите.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.
BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

Веригата е представена в 39 града в страната със 132 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.