На фона на растящия интерес към кампанията Black Friday, отчетен в проучване Kantar Millward Brown*, приблизително двама от всеки трима души възнамеряват да направят покупка.

На 23 ноември eMAG ще предложи богат избор от оферти на клиентите си. Компанията ще осигури 200 000 продукта на склад.

Според проучването, има нарастваща тенденция на разпознаваемост, като 94% от интервюираните знаят какво представлява Black Friday. Данните сочат и че eMAG е първият избор, за който се сещат във връзка с Черния петък.

Освен това 70% от анкетираните са пазарували онлайн и намерението за онлайн покупки на Black Friday е по-голямо, отколкото в традиционните магазини.

„За шеста поредна година eMAG.bg организира Black Friday в България и вярваме, че ще оправдаем очакванията на потребителите с голямо разнообразие от хиляди избрани оферти в различни категории. Black Friday е за всеки и е само един ден, на 23 ноември, така че бъдете готови!“, казва Тудор Манеа, вицепрезидент на eMAG.

За тазгодишния Black Friday eMAG ще предложи над 75 000 продукта на склад от категориите телевизори, мобилни телефони, лаптопи, малки домашни електроуреди, мода, парфюми и козметика, автомобилни аксесоари, както и игри и играчки;

Увеличена складова площ

Логистиката на eMAG Black Friday 2018 се подкрепя от нов склад с площ от 125 000 квадратни метра - размера на 20 футболни игрища, с капацитет от над един милион продукта.

Тази година офертите на eMAG ще включват:

  • 22.000 малки домашни електроуреди
  • 12.000 телевизора
  • 12.000 смартфони
  • 10.000 игри и играчки
  • 8.500 продукта в категория мода
  • 4.700 парфюми и козметика
  • 2.500 лаптопа
  • 2.300 хладилника
  • 2.000 перални
  • 2.000 гуми
  • Кратък наръчник за Black Friday 2018

    Заедно със семейството направете списък с любимите си продукти;

    Инсталирайте приложението на eMAG и лесно го поръчайте отвсякъде. Ако приемете известията, ще бъдете уведомени, когато започне Black Friday в eMAG.

    За да извършвате бързо покупки, уверете се, че сте запазили данните за картата си в своя профил.

    За това издание на кампанията eMAG е обновил сървърите, хостинга и облачните си услуги, с цел да поддържа потребителското преживяване на сайта в деня с най-големия трафик през годината.