Съвсем скоро, хората в САЩ ще могат да поръчват доставки от веригите за бързо хранене KFC, Taco Bell и Pizza Hut. Това става възможно, след като YUM Brands, компанията майка на KFC подписа споразумение със специализираната в доставките Grubhub.

По този начин компаниите под шапката на YUM ще започнат доставки в хиляди локации през следващите месеци.

Пред инвеститорите от YUM Brands споделиха, че до края на 2018 г. мрежата за доставки на Grubhub ще покрива 80% от ресторантите на KFC и Taco Bell.

Съгласно сделката, YUM Brands се съгласи да придобие акции на стойност 200 млн. долара от Grubhub.

Доставките се превърнаха във важен елемент за разрастването на бизнеса на компаниите от фаст фууд индустрията през последните години.

McDonald's днес доставя храна до 5 000 локации в САЩ в партньорство с UberEats, като по този начин се опитва да спечели сериозен дял от пазар, оценен на 100 млрд. долара.

Главният изпълнителен директор на компанията Стив Истърбрук споделя, че доставките са основната причина за ръста на основните пазари през четвъртото тримесечие на 2017 г. Той допълва: "Хората са свикнали да живеят с един клик на бутона".

Книжата на YUM Brands и McDonald's приключиха петъчната сесия на нива от 79.50 и 160.80 долара за брой.