Един пазар, оценен на 100 млрд. долара

1906
Един пазар, оценен на 100 млрд. долара

© Pixabay.com

Съвсем скоро, хората в САЩ ще могат да поръчват доставки от веригите за бързо хранене KFC, Taco Bell и Pizza Hut. Това става възможно, след като YUM Brands, компанията майка на KFC подписа споразумение със специализираната в доставките Grubhub.

По този начин компаниите под шапката на YUM ще започнат доставки в хиляди локации през следващите месеци.

Пред инвеститорите от YUM Brands споделиха, че до края на 2018 г. мрежата за доставки на Grubhub ще покрива 80% от ресторантите на KFC и Taco Bell.

Съгласно сделката, YUM Brands се съгласи да придобие акции на стойност 200 млн. долара от Grubhub.

Доставките се превърнаха във важен елемент за разрастването на бизнеса на компаниите от фаст фууд индустрията през последните години. 

10 фаст фууд вериги, които си струва да опитате в чужбинаПовечето от тях са по-популярни от американските

McDonald's днес доставя храна до 5 000 локации в САЩ в партньорство с UberEats, като по този начин се опитва да спечели сериозен дял от пазар, оценен на 100 млрд. долара.

Главният изпълнителен директор на компанията Стив Истърбрук споделя, че доставките са основната причина за ръста на основните пазари през четвъртото тримесечие на 2017 г. Той допълва: "Хората са свикнали да живеят с един клик на бутона".

Книжата на YUM Brands и McDonald's приключиха петъчната сесия на нива от 79.50 и 160.80 долара за брой. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg