Mars, Inc. - един от най-големите производители на хранителни продукти в света, ще пусне четири нови марки на българския пазар през следващите 12 месеца. Това беше съобщено на пресконференция, проведена в офиса на Mars България.

На събитието стана ясно, че Maltesers - една от най-обичаните марки шоколад в света, ще бъде налична в търговската мрежа в България до месец.

Брандът за котешка и кучешка храна Perfect Fit също ще бъде представен скоро у нас, след което по-късно през годината на българския пазар ще стъпят и още две нови марки – за хигиенни продукти за котки и за дъвки.

Mars, Inc. произвежда шоколадови изделия, дъвки и бонбони, хранителни продукти и напитки. Компанията предлага и продукти и услуги за домашни любимци. Mars, Inc. притежава над 115 марки, включително и такива, които генерират продажби в размер на над 1 милиард долара годишно, като M&M’s, Snickers, Twix, Pedigree и Whiskas.

В България Mars е пазарен лидер при дъвките с добре познатите брандове Orbit, 5, Airwaves и Skittles.

Наскоро Mars, Inc. представи новата си визуална идентичност и ясно изрази своята основна корпоративна цел, която може да бъде обобщена с посланието: Светът, който искаме утре, започва от това как правим бизнес днес.

„Mars винаги е правила бизнес с ясна цел, но за първи път я изразяваме ясно. От години компанията ни е водена от своите пет принципа – качество, отговорност, взаимодействие, ефективност и свобода. Ангажирани сме да развиваме своя бизнес така, че да имаме позитивно въздействие върху хората, околната среда и всички останали сфери, в които оперираме“, коментира Предраг Милинчич, директор на Mars за България.

Mars е ангажирана да подкрепя общностите, в които оперира, от години. Показателен пример е планът Sustainable in Generation Plan, който е израз на амбициите на компанията да гарантира устойчивото развитие на своя бизнес. През следващите няколко години Mars ще инвестира 1 милиард долара в опит да се справи с наболели проблеми като климатичните промени и бедността.

Едно от най-значимите постижения на плана досега е свързано с пестенето на енергията. 100% от операциите на Mars в САЩ и Обединеното кралство се захранват от възобновяемо електричество. Като резултат се отчита 10% спад на парниковите емисии.

Сред целите на плана Sustainable in Generation Plan за следващите няколко години са: намаляване на неустойчивото използване на вода наполовина до 2025 г.; гарантиране, че всеки в рамките на разширената верига на доставки на Mars получава достойно възнаграждение; непрекъснато повишаване на стандартите за качество и безопасност на храните; насърчаване на здравословното хранене; подпомагане на клиентите да ограничат приема на захар и трансмазнини, докато в същото време се наслаждават на любимите си лакомства.