Скоро изкуственият интелект ще бъде част от дома на бъдещето

2705
Скоро изкуственият интелект ще бъде част от дома на бъдещето

Как Internet of Things (IoT) променя работата в производството, логистиката и ритейла, как иновациите определят успеха на една компания и кои са уредите на бъдещето. По тези въпроси разговаряме с г-н Жечко Кюркчиев, управител на "ТЕСИ".  
 
1. Г-н Кюркчиев, как иновациите променят стандартните уреди за дома и какъв ще бъде домът на бъдещето?

Домът на бъдещето за сега се подчинява на две основни тенденции – първата - по-малко енергия при по-голямо общо потребление и комфорт и втората – интелигентни онлайн или офлайн технологии за управление и контрол, а много скоро и изкуствен интелект. В тези насоки са и по-голяма част от иновациите в развитието на домакинските уреди.
 
Ние в ТЕСИ, бидейки производители на две от най-енергоемките категории в ежедневието ни – загряване на вода за битова употреба и локално електрическо отопление, ясно осъзнаваме, както предизвикателствата на днешния ден, така и отговорностите, които имаме към нашите клиенти и окръжаващата ни природна и микро среда. Затова насочваме всички наши усилия, всички наши маркетингови и R&D ресурси в търсене на нови интелигентни и конструктивно-технологични решения за производство на топла вода и съхранение на вече загрятата такава, както и ефективното й потребление.

2. По какъв начин, Internet of Things променя работата в производството, логистиката и ритейла чрез иновативни модели и практики?

Преди да отговоря на този въпрос искам да внеса уточнение – производствения процес при нас не може да се изолира от цялостния бизнес процес и за това отговора ми е свързан с това, как ние използваме IoT през целия път – от създаването до предлагането на пазара на един нов продукт.
 
След направеното уточнение - IoT е наименованието днес, утре – вероятно ще има друго наименование, характеризиращо тази технология, но най-общо казано, развитието, дори бих казал бума в еволюцията на свързаните с Интернет технологии и възможности за управление и контрол в реално време, както и в едно от следствията - лесното събиране и обработване на важна информация за потреблението и навиците на нашите клиенти, без да е нужно те да влагат допълнителни усилия в този аспект е това, което всеки ден обогатява нашите възможности да подобряваме логиката на управление и да можем всеки ден работим, за предоставим утре по-добър и по добре настроен за ежедневна употреба енергийно по-ефективен продукт, който от друга страна по базова характеристика е много енергоемък.

От страна на логистиката и ритейла – ражда се и израства един цял нов свят от потребители, които искат да тестват и усетят продукта, преди да са го поръчали дори и без да намират за нужно да посетят съответния магазин, а както всички знаем, скоро дроновете ще заместят пощальона …
 
3. Какви са предизвикателствата пред вас като компания, свързани с въвеждането на все повече иновации и с “прехвърлянето” на все повече права и задължения от човека към автоматизираното оборудване?

Според мен, правата и задълженията ще си останат чисто човешки ангажимент за всеки процес в ежедневието и аз считам, че това е едно от най-важните обстоятелства, които трябва да осъзнаваме за бъдещето ни – колкото и високи технологии да ползваме, колкото и добри машини да въвеждаме, хората са тези, които ще движат развитието им, в частност и на процесите в компанията.

Затова ние в ТЕСИ залагаме на възможността, да привличаме най-талантливите и любознателни хора, които имат енергията да създават впечатляващи продукти и амбицията да покоряват предизвикателни цели. 

Показателни за нашите успехи всъщност са не само пазарните позиции, които всяка година увеличаваме с двуцифрени ръстове в продажбите ни в повече от 50 държави в целия свят, но особено високо ценим и се радваме на респекта и уважението, което ни демонстрират и най-именитите и добре познати компании в бранша, които през миналата и тази година ни засвидетелстваха изключително внимание и готовност да разработваме съвместни проекти – което вече и правим.
 
4. С какво новият модел бойлер Modeco_Cloud надгражда предишния модел и с какво е по- различен?
 
Всеки нов бойлер – и този и тези от следващите поколения, винаги ще дава най-малко три по-добри ефекта за крайния потребител:

- Повече топла вода при относително по-малко вложена енергия.
- Намаляване на статичните загуби.
- Гъвкаво и оптимално управление, гарантиращо спестяване на енергия, която ако се използва не би допринесла за задоволяване на нуждите и подобряване на бита и комфорта на нашите потребители.
 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас