Милиардерът Илон Мъск вече успя да накара хората да си купуват огнехвъргачки, къси панталони и дъски за сърф. Сега включва и текила към продуктовия си микс.

Тази седмица компанията за електромобили Tesla пусна собствена марка текила, с което бе изпълнено обещанието на главния изпълнителен директор Мъск да започне да продава собствена марка алкохол.

Напитката, която се продава на цена от 250 долара бутилката на уебсайта на Tesla, се предлага в шише във формата на светкавица и се произвежда от компанията Nosotros Tequila, базирана в южна Калифорния.

Предложените наличностите бяха разпродадени бързо още в четвъртък въпреки че имаше ограничение от две бутилки на поръчка, а напитката бе предложена само на клиенти в определени щати.

Тази компания твърди, че може да създаде първокласно уиски за няколко дниСега компанията вече разполага с няколко милиона долара, за да докаже, че наистина може да го направи

Проектът се подготвя от години. В Миналото Мъск се е шегувал, че марката ще се казва "Teslaquila," а компанията дори кандидатства за запазване на марката.

Това не е първият случай, в който Tesla буди учудване с избора си на продукти. По-рано през годината компанията започна да продава червени къси панталони за фитнес на уебсайта си, което бе намек към инвеститорите, който "скъсявят" акциите на Tesla (залог, че книжата ще поевтинеят). Цената на чифт къси панталони бе 69.420 долара.