Италианският футболен отбор Ювентус пусна нов дигитален канал, заменяйки по този начин клубната си телевизия, която бе закрита след 12 години работа при разочароващи рейтинги и високи разходи за управление, предава CNBC.

По този начин отборът от Серия А иска да привлече повече потребители за новия сезон, възползвайки се от технологичните канали за разпространение и голямото проникване на смартфоните и таблетите.

Членовете на клуба могат да получат достъп до услугата срещу 2.99 евро на месец или 14.99 евро на година, докато тези, които нямат членска карта, ще плащат 3.99 евро на месец или 19.99 евро на година.

Новият канал е поредният ход на Ювентус, който цели да позиционира отбора като глобален бранд. Клубът се активизира след привличането на мегазвездата Кристиано Роналдо за 100 млн. евро, като освен качествата му на терена, италианците си осигуриха могъща маркетингова машина в негово лице.

През уикенда Роналдо ще дебютира за Ювентус в официален мач, като подбрани моменти от дебюта му ще бъдат достъпни на новата платформа.

Освен това феновете ще имат достъп до различни инструменти за интеракция – статистика в реално време и гледни точки от различни камери. Ще има и кадри от съблекалните, както и от клубния стадион преди и след мачовете.

„Старата госпожа”, както е прякорът на отбора, ще предложи и клипове с кадри от класически мачове и бивши легенди на тима. Ще бъде добавена и специална секция за деца.

Бизнес империята, наречена Кристиано РоналдоЗа последните 12 месеца той е спечелил 108 млн. долара

Това не е първият ход на отбора на дигиталното поле, след като през тази година Ювентус пусна документален филм по Netflix на име „First Team: Juventus”, посветен на сезона, в който спечелиха седма поредна титла в Серия А.

От този уикенд британските фенове на Роналдо ще могат да следят изявите му чрез стрийминг платформата Eleven Sports Network. Платформата ще показва мачовете на Ювентус и чрез Facebook, като предаванията там ще бъдат безплатни за потребителите.