От SAP представиха нови функции за своя SAP C/4HANA пакет от водещи решения за клиентско изживяване (CX), за да помогнат на бизнеса и организациите да изградят по-персонализирани отношения.

Най-новите облачни разработки позволяват надеждни, персонализирани взаимодействия с клиенти; ефективно обучение за екипите по продажби и връзки с клиентите; както и подобряване на комуникацията между служителите и партньорите.

„Време е да разрушим силозите, които създават пропуски тогава, когато компаниите вярват, че осигуряват по-добро изживяване, отколкото техните клиенти получават“, заяви Алекс Ацбергер, президент на SAP Customer Experience.

"Ние продължаваме да добавяме нови функции към SAP C/4HANA и заедно с възможностите на Qualtrics можем да помогне на компаниите да елиминират тези пропуски и да бъдат успешни в Икономиката на изживяването."

Все повече клиенти, като Verizon Communications Inc., Colgate-Palmolive Company, Coty Inc. и Levi Strauss & Co., вече избират SAP C/4HANA решения. Някои от тези клиенти ще присъстват на SAP Customer Experience LIVE, което ще се проведе от 7 до 8 май 2019 г. в Орландо, Флорида, за да представят своите решения.

SAP C/4HANA Foundation подобрява изживяването на разработчиците

SAP обяви наличието на SAP C/4HANA Foundation, която позволява на системните администратори и разработчици да внедряват облачни решения от SAP удобно и бързо.

SAP C/4HANA Foundation се внедрява автоматично и безплатно за всички клиенти на SAP C/4HANA и съдържа:

  • Кабина като единична входна точка за администраторите и разработчиците, за да видят внедрените решения и заявените приложения.
  • Конзола за удостоверяване на нови потребители и управление на потребителски разрешения.
  • Опции за разширяемост на SAP Cloud Platform Extension Factory и проект “Kyma”, които предоставят на администраторите и разработчиците средства за справяне с предизвикателствата на фрагментираната ИТ инфраструктура.
  • SAP представи за пръв път планове за платформа за клиентски данни на корпоративно ниво

    Въз основа на основните услуги от портфолиото на SAP Client Data Cloud и SAP Marketing Cloud, SAP планира да се развие и допълни тези решения, за да предостави корпоративна платформа за данни на клиентите. Платформата за данни на клиента първоначално ще включва:

  • Осигуряване на основни възможности, които обединяват първични клиентски данни от онлайн и офлайн източници в централизирано хранилище
  • Подобряване качеството на данните и анализиране на самоличността на клиента в един единствен, обогатен потребителски профил
  • Незабавно достъпни данни за свързани SAP и не-SAP приложения за активиране в реално време
  • Облак за обучение за SAP Litmos за по-добро лично изживяване

    Облак за обучение за решението SAP Litmos е най-новото попълнение в портфолиото на SAP Customer Experience, предлагащо целенасочено, непрекъснато обучение, което да даде на хората знания и умения, от които се нуждаят, за да работят възможно най-ефективно. Той включва вградена библиотека от отличено с награди обучително съдържание, предназначено за овладяване на услуги, свързани с продажбите и обслужването на клиенти.

    С нарастващ брой от над 15 милиона потребители, клиентите все повече оценяват стойността на обучението за изграждане на ангажирана, информирана, динамична работна сила за повишаване на удовлетвореността и лоялността на клиентите.

    Ruum от SAP за по-добро изживяване при колаборация

    Интегрирането на решението Ruum от SAP – софтуер за управление на проекти като услуга (SaaS), ще подобри сътрудничеството и ефективността за потребителите на SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud и SAP портфолиото за продажби в облака.

    Ruum помага на потребителите на SAP C/4HANA да преодолеят организационните силози, да управляват по-ефективно работата по проекти и да намалят разходите, като отделят по-малко време за административни задачи и премахват необходимостта членовете на екипа да прескачат между различни програми или системи. Ruum е компания, която произхожда от SAP.iO Venture Studio, вътрешна инкубационна програма, управлявана от SAP.iO.

    Клиентско-базираният маркетинг помага на маркетолозите да предоставят по-добри изживявания, свързани с брандовете

    SAP въвежда нови функции за SAP Marketing Cloud решенията, предоставяйки на маркетолозите по-големи възможности за прецизност и таргетиране с цел подобряване на резултатите от работата на пакета решения.

    Съоръжени с тези функционалности, маркетолозите могат да преценят по-добре ангажираността с марката, да анализират подробностите, свързани с клиентите, и автоматично да създават целеви групи въз основа на индивидуално съгласие и предпочитания.