Бих ли купил тенекиена кутия за 1000 долара? Ами кълбо прежда за 9 хил. долара? Може би предпочитам птиче гнездо за 10 хил. долара или транспортир за 425 долара?

Подобни въпроси ще възникнат в главата ви, когато се сблъскате с новата продуктова линия на компанията за бижута и луксозни стоки Tiffany.

С новите си продукти компанията се надява да привлече в търговските си обекти така наречените милениалс (хората, родени между 1977 г. и 1994 г.).

Новата продуктова линия на Tiffany представя ежедневни предмети (чаши, хилки за тенис на маса, ключодържатели и какво ли още не), някои от които изработени изцяло от сребро.

Продуктите са родени от философията, че „красивите неща не бива да се ограничават само до специални случай“, посочват от Tiffany.

„Това, което прави колекцията уникална, е, че обединява най-доброто качество, изработка и дизайн с ниво на функционалност, което ви позволява да използвате тези неща всеки ден“, добавя Рийд Кракоф, главен арт ръководител на компанията, предава CNN.

„Функционалност“ не е сред думите, които идват на ум, когато говорим за колекция. Това си личи и от коментарите в социалните мрежи, където потребителите най-често изразяват недоумението си от новите продукти. „Какво да правя с безполезно птиче гнездо за 10 хил. долара?“, пита един от потребителите в Twitter.

Това, че новата колекция на Tiffany буди присмех, не означава, че компанията не е целяла именно това. Според Браян Туник, анализатор в RBC Capital Markets, политиката на компанията може да е част от план.

„Ако успеят да създадат малко шум около колекцията, то тогава всичко може да се приеме като успех“, казва той.

Така новата продуктова линия може да реши два от основните проблеми пред Tiffany – това, че хората все по-рядко влизат във физическите търговски обекти на компанията и отлива на млади потребители.

По думите на Туник, хората влизат в магазина за бижута веднъж или два пъти годишно с цел скъп подарък по някакъв повод. Сега, с новата продуктова линия, която предлага артикули на цени от 25 до 10 хил. долара, може да накара потребителите да търсят сувенири за подаръци в Tiffany доста по-често.

Самите продукти ще бъдат представени в първото по рода си кафене Tiffany, което ще отвори врати в Ню Йорк.

Според Браян Туник, компанията за бижута се старае да изгради връзка с активните потребители, които по този начин в бъдеще евентуално биха се сетили за Tiffany, когато обмислят скъпа покупка.

Освен това, по-младите потребители може би ще бъдат провокирани от интернет дискусиите относно новите продукти, така че да отидат да ги видят със собствените си очи.

„Ако някой влезе в магазина, за да види гнездото за 10 хил. долара и си тръгне от обекта с чаша за 25 долара, то тогава всичко може да се смята за успешно“, казва Туник.

В началото на тази година Tiffany смениха своя изпълнителен директор, който бе заменен от Кракоф в ролята на главен арт ръководител. Преди рокадата компанията се опитваше да привлече младите и активни потребители чрез Лейди Гага, която стана лице на Tiffany.