Къде по света хората гледат най-много клипове в YouTube?

823
Къде по света хората гледат най-много клипове в YouTube?

© Pixabay

Платформата за споделяне на видео YouTube реално е една от най-големите социални мрежи в света.

Порталът, който е собственост на Alphabet – компанията-майка на Google, изживява истински пробив в Азиатско-тихоокеанския регион, предава CNBC.

Цели пет от най-големите пазари на YouTube по света, където потребителите гледат най-дълго видеа в портала, се намират именно в този регион, посочва Аджай Видясагар, директор на YouTube за региона.

Тези пазари, подредени по азбучен ред, са Виетнам, Индия, Индонезия, Тайланд и Япония. 

„Всички те имат растеж на годишна база, който се изразява във високи двуцифрени числа или в някои случаи - трицифрени числа”, казва Видясагар по време на конференция, проведена в Бали, Индонезия. „Мобилното потребление започва да се показва като фактор в този регион”, казва той.

Азия е дом на някои от най-големите пазари за смартфони в света, включително Индия и Индонезия. В същото време развитието на бързата интернет връзка прави видео съдържанието по-достъпно за потребителите спрямо ситуацията в миналото, където повечето хора гледаха телевизия.

YouTube има над милиард потребители по света.

По думите на Видясагар, първите два пазара в света, където мобилното потребление вече изпреварва настолните компютри - конкретно при видео съдържанието, са Япония и Южна Корея.

„Това, което виждаме през последните 5 години на пазари, като Индия, е поразително. В Индия днес близо 85% от потребените обеми са чрез мобилни устройства”, казва той, добавяйки, че през миналата година мобилното потребление на този пазар е нараснало с трицифрено число.

Същото важи и за пазарите в Югоизточна Азия, като Тайланд и Индонезия.

Най-големият ютюбър в света минава на блокчейнPewDiePie - най-големият влогър в YouTube в света по брой на абонатите, се присъедини към блокчейн платформата за стрийминг на живо Dlive

По думите на Видясагар, през последните години YouTube и други платформи са изправени пред регулаторен натиск, настояващ за премахване на съдържание, забрана на дадени автори и прочее.

Така например, Индия забрани китайската платформа за споделяне на видео TikTok, тъй като, според властите, тя служи за разпространяване на порнография, предава Reuters.

Това е сериозен удар, тъй като TikTok има близо 300 млн. потребители на индийския пазар.

За да се справят със ситуацията, платформи, като YouTube и Facebook, започват да разчитат на изкуствен интелект и други подобни инструменти, за да засичат нележаното съдържание и да го премахват.

За да бъде работата прецизна обаче, освен изкуствен интелект, прегледът на съдържанието изисква и човешка намеса, добавя Видясагар.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...