Fortnite е най-печелившата онлайн игра на 2019 г.

Заглавието изкара повече пари под формата на дигитални продажби от всяка друга игра през миналата година.

През предходната 2018 г. Fortnite също беше на върха, като тогава изпъкна с рекордни печалби.

През миналата 2019 г. видеоиграта отчете продажби за 1.8 млрд. долара, по данни на SuperData, част от Nielsen, предава CNN.

Това е спад от 25% на годишна база, но въпреки това се оказва достатъчно за първото място през 2019 г. – близо три години от официалния дебют на пазара.

Fortnite се конкурира в ниша, която цели да провокира потребителите да харчат пари за допълнителни екстри, докато играят.

Заглавия, които попадат в този спектър, са например Candy Crush и Pokémon Go.

Fortnite изпревари по дигитални продажби големи поредици, като Fifa 2019 и Call of Duty: Modern Warfare.

По думите на Майкъл Пачтър, анализатор в Wedbush, двете игри се конкурират с Fortnite, ако вземем предвид и продажбите на физически копия, които не са включени в данните на SuperData.

2019 г. беше слаба за премиум заглавията, тъй като издателите пуснаха по-малко хитови игри през разглеждания период.

Геймингът като цяло обаче записа силна година, печелейки 120 млрд. долара – ръст от 4% спрямо 2018 г.

Fortnite изпреварва дори големите PC игри, като League of Legends, която изкара 1.5 мрлд. долара през миналата година.

Въпреки че играта има повече потребители от Fortnite, играчите харчат наполовина по-малко средства за поръчка на екстри.

Сериалът The Witcher вдъхна нов живот на видеоиграта за вещераБърз преглед към данните на Steam - най-популярната платформа за дистрибуция на видеоигри, показва изумителна тенденция