Понякога дори и хората, които обожават децата, не желаят да пътуват до плачещо бебе в самолета.

Японската авиокомпания Japan Airlines отговори на този проблем, стартирайки услуга, позволяваща избягването на подобна ситуация.

„Пътниците, пътуващи с деца между 8 дни и 2-годишна възраст, които са избрали местата си на уебсайта на JAL, ще имат изображение на дете, показано на техните места на екрана за избор на седалки”, посочват от компанията чрез сайта си.

„Това ще позволи на други пътници да знаят, че ще има седнало дете там”, гласи съобщението, цитирано от CNN.

Потребители в Twitter приветстват новата екстра.

„Благодаря ви @JAL_Official_jp за предупреждението къде бебета планират да крещят и пищят по време на 13-часов полет”, пише Рахат Ахмед в социалната мрежа.

„Това трябва да стане задължително”, добавя той.

Кога багажът ни се счита за загубен от авиокомпанията?При закъснение над пет часа не сме длъжни да изчакваме следващия полет, който е по-късно или на следващия ден. Можем директно да се откажем от пътуването и в рамките на седем дни до получим обратно парите си за платения билет

За разочарование на бебефобите, Japan Airlines предупреждава, че в определени ситуации няма да бъде наличен сигнал, че на определени места ще седят деца.

Екстрата е налична само при резервация на билет чрез сайта на компанията, като подобни предупреждения няма да се визуализират, когато има смяна на самолетите.

Ако вземате малко дете с вас на път, JAL предлагат редица услуги, които могат да подобрят преживяването.

Авиокомпанията предлага бебешки колички под наем на летището, като ще приема колички като чекиран багаж безплатно.

Пътниците с деца получават и приоритетно настаняване в самолета, гореща вода за бутилки, както и съоръжение за смяна на памперси по време на полет.