Политическата реклама в САЩ - все по-скъпа

443
Политическата реклама в САЩ - все по-скъпа

През 2012 г. разходите за политическа тв реклама в САЩ ще нараснат с 9 до 18% в сравнение с 2010 г.

По данни на Moody`s Investors Service, през 2008 г. за политическа реклама по телевизията са били изхарчени 2 млрд. долара, а през 2010 г. - 2.6 млрд. Това означава, че на изборите за президент и Конгрес през 2012 г. партиите и политиците ще похарчат близо 3 млрд. долара.

Гаранция, че това ще се случи, е законът, влязъл в сила през януари 2010 г., позволяващ разходването на неограничени средства за предизборни кампании.

В президентските избори през 2012 г. ще участва и настоящият държавен глава на САЩ Барак Обама, който потвърди през април, че ще се кандидатира за втори мандат.

Източник: БГНЕС

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg