През 2012 г. разходите за политическа тв реклама в САЩ ще нараснат с 9 до 18% в сравнение с 2010 г.

По данни на Moody`s Investors Service, през 2008 г. за политическа реклама по телевизията са били изхарчени 2 млрд. долара, а през 2010 г. - 2.6 млрд. Това означава, че на изборите за президент и Конгрес през 2012 г. партиите и политиците ще похарчат близо 3 млрд. долара.

Гаранция, че това ще се случи, е законът, влязъл в сила през януари 2010 г., позволяващ разходването на неограничени средства за предизборни кампании.

В президентските избори през 2012 г. ще участва и настоящият държавен глава на САЩ Барак Обама, който потвърди през април, че ще се кандидатира за втори мандат.

Източник: БГНЕС