10 стъпки, когато умората е ваш постоянен спътник

2650
10 стъпки, когато умората е ваш постоянен спътник

© pixabay.com

Вдигнете ръка, ако се чувствате жертва на умората. Дали не сте попаднали в капана на навика да пиете кафе следобедно време, тъй като усещате, че нямате сили и ви се спи?

Всеки един от нас има своя дълъг работен ден, опитва се да тренира редовно и да отделя време за семейството.

Нека споделим с вас най-добрите начини да регулирате енергийното си ниво и да се преборите с умората веднъж завинаги.

1. Променете хранителния си режим
Изследвания показват, че намаляването на количеството захар и преработени въглехидрати, които консумирате на ден, значително подобряват енергичността ни.


2. Обърнете внимание на витамините
Хроничната умора може да бъде знак, че тялото ви изпитва дефицит на витамини. Например, витамин В12, витамин D, желязо, магнезий и др.

3. Пийте повече вода
Може да мислите, че кафето е най-важната напитка за подобряване на енергийното ниво, но това не е така. Водата също е ключов фактор. Ако не пиете достатъчно от нея в течение на деня, умората няма как да не е ваш спътник.

Как да не се откажем от редовните тренировки? Преди да започнете своето пътешествие към по-здравословния начин на живот, важно е да разберете кое ви окуражава да продължавате да полагате усилия в правилната посока

4. Променете сутрешния си режим
Може да сте чули, че сутринта влияе на остатъка от деня. Това е така. Приемете достатъчно енергия в първите часове на деня. Ако гладувате, нормално е към обед и след това да изпитате сериозна умора.

5. Използвайте етерични масла
Ароматерапията не е само приятен начин да се погрижите за здравето си, но и мощно средство за релаксация и намаляване на умората. Лавандулата ще ви дари с пълноценен сън, например.

9 начина да овладеете апетита за сладко в офиса Променете нагласата си към глада и поработете върху превенцията

6. Проследете съня си
И като заговорихме за сън, обърнете внимание дали се наспивате вечерно време. Добре отпочинали ли сте на сутринта?

7. Намалете консумацията на кофеин
Преди да посегнете към поредната доза кафе, помислете какво количество кофеин приемате през деня. Не пропускайте нито един продукт, който съдържа тази съставка. Кофеинът понякога действа обратно на целения ефект.

8. Излезте на разходка
Изследвания показват, че заседналият начин на живот може да провокира умора и липса на енергия. Ако по цял ден седите на бюро, отделяйте 30-45 минути за упражнения 4 пъти в седмицата. Решение са редовните разходки.

5 начина да преборим следобедната умора Главоболие? Липса на енергия?

9. Опитайте с адаптогени
Адаптогенните билки помагат да регулиране естествения отклик на организма на стреса. Те подобряват енергията ни, правят ни по-концентрирани и внимателни.

10. Управлявайте стреса
Знаете, че адреналиновата умора може да се превърне в причина за липса на енергия. Стресът кара адреналиновите жлези да произвеждат кортизол. Хроничният стрес кара тялото да освобождава все повече кортизол, оттам се чувстваме като „изстискан“ лимон.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg