Тя е един от най-гледаните хора в Snapchat и един от най-следваните в Instagram, с близо 130 милиона последователи. На 21 години Кайли Дженър е най-младият милиардер в света, който не е наследил състоянието си.

Някои оспорват този факт, тъй като тя произхожда от известна и заможна фамилия и се е ползвала от всички предимства, които носи това, но е факт, че Дженър използва своето влияние, за да създаде козметична компания, което отне години дори на някои от най-успелите козметични марки.

Кайли започва да оформя уменията си още като тийнейджър, когато тя и нейната сестра супермодел Кендъл, пускат първата си модна линия за PacSun. Сестрите си партнират и със Стив Мадън по модна линия обувки и чанти за лейбъла Madden Girl. През 2015 г. обаче Кайли Дженър създава своята компания Kylie Cosmetics. Тя пуска три комплекта червила, които се разпродават незабавно. След това тя разширява продуктовата гама, а компанията й днес се оценява на над 1 млрд. долара.

Независимо дали я харесваме или не, всички можем да научим някои ценни уроци относно социалните медии от Кайли Дженър, пише Entrepreneur.

1. Концентрирайте се върху вашата страст.

Кайли открива страстта си към модата и грима още от ранна възраст и превръща това в струваща 1 млрд. долара компания. Като тийнейджър тя изпитвала несигурност относно устните си, след като момче й казало, че са прекалено малки.

Тя се вманиaчила по това да се научи как да си слага червило, така че да създава илюзията за по-плътни устни. Тя прекарва безброй часове в магазини за козметика, в разглеждане на видеа с напътствия в YouTube и в разговори със специалисти по грима.

В крайна сметка несигурността във връзка с устните й се превръща във вдъхновението за нейната компания.

2. Намерете вашата ниша.

Като най-младият член на фамилията Дженър-Кардашиян, която “е известна с това, че е известна”, Кайли научава отрано, че трябва да се отличава от бляскавите си сестри. Тя избира да подчертае своите уникални качества и да позволи на креативния си стил да процъфтява, в това число постоянно променящата се прическа и позиране за снимки. Тя намира своята ниша, като натрупва огромен брой последователи, а след това им дава продукт, който те нямат търпение да купят. Тя навлиза в пазар, който разбира и продължава да привлича тяхното внимание.

Нейният успех се дължи до голяма степен на добре изпълнената стратегия в социалните медии. С огромния си брой последователи, тя може да рекламира и да продава продуктите си с мининални разходи и го прави по начин, които кара потребителите да я обичат още повече за това, че ги продава на тях.

Тя изгради козметична компания за 1 млрд. долара от нищотоХуда Катан има над 2 милиона абоната в YouTube и близо 28 млн. последователи в Instagram

3. Извлечете максимума от публичността.

Подобно на останалата част от фамилията, Кайли е много наясно със силата на публичността. Ако има нещо, което кланът Дженър-Кардашиян е показвал нееднократно, че рекламата, независимо дали е добра или лоша, може да бъде използвана в тяхна полза с малко креативност.

Кайли, която израсна под светлината на прожекторите на семейното риалити шоу, научава този урок отрано. Така, когато на 17-годишна възраст тя е забъркана в скандал, след като хората забелязват, че устните й видимо са се увеличили, тя намира начин да превърне негативното в позитивно.

Дори и след като в крайна сметка признава, че има временни филъри в устните, потребителите искат да научат как е постигнал този вид. По това време Кайли пуска своите комплекти за устни, а почитателите й се надпреварват да ги купуват. Останалото е история.

4. Използвайте силните си страни

Кайли се научава да използва активите си – нейното усещане за мода и красота, бляскавия си външен вид и находчивия начин на използване на социалните медии, за да изгради неудържима модна империя, докато е все още тийнейджър. Тя е марката; тя представлява “Kylie Cosmetics” във всичко, което прави.

Тя обаче осъзнава, че не знае всичко за света на бизнеса, затова търси помощ и съвети в тези сфери. Тя се е обградила с хора, на които има доверие и разчита сериозно на своята майка и на малък екип от способни и лоялни служители.

Аутсорсвайки всичко от производството, през финансите до опаковането и изпълнението на поръчките Кайли може да се концентрира върху основните си умения и разрастването на бизнеса си чрез социалните медии.

5. Винаги имайте предвид своята публика

Публиката на Кайли е съставена основно от лоялните й последователи в социалните медии, най-вече млади жени и тийнейджъри, които се залепят за всяка внимателно подбрана снимка, която тя пуска. Кайли Дженър използва социалните медии, за да продава своите продукти, но също така създава съдържание, което да задържа вниманието на публиката й.

Кайли използва социалните медии като прозорец към ежедневието й. Това включва всичко, от качването на селфита без грим, до предизвикателни снимки от дома си. Тя кара публиката си да се връща отново за още.

Тя също така игнорира хейтърите, която я преследват (както и всяка друга популярна личност) в социалните медии.

6. Бъдете отворени за сътрудничество.

Кайли е страхотен пример за силата на сътрудничеството и използването на влиянието на инфлуенсърите за създаването на една марка. Тя има вградена мрежа от хора, които й помагат в тази сфера, в това число нейните богати роднини и приятели. Тя не се стеснява да използва тези връзки, за да засилва бизнеса си. Нейната козметична марка има редица сътрудничества, в това число с майка ѝ и с нейните сестри Ким, Клоуи и Кортни.

Всяко сътрудничество стартира с голяма дигитална кампания, в това число YouTube видеа и постове в социалните медии. Тъй като всеки от семейство Дженър-Кардашиян има милиони последователи, тези партньорства са невероятно успешни по отношение на увеличение на продажбите.

Ключът е да намирате инфлуенсъри, които са здраво свързани с вашата ниша.

7. Бъдете себе си.

Марката на Кайли е страхотна в това да кара последователите й да се чувстват сякаш получават директен достъп до различни нейни страни. Тя безпроблемно смесва постове от ежедневието си с промоции на продукти, които използва в момента, което допълнително засилва потребителското търсене.

Профилите й в социалните медии също така са пълни със снимки за личния й живот, в това число снимки на нейното бебе Сторми. Тя позволява на последователите си да надникнат зад завесата на своя живот.

Не забравяйте да сте автентични в социалните медии. Търсете начини да улавят вашия уникален стил и предоставяйте на последователите си поглед към това какво прави вас и вашия бизнес толкова интересн и уникален.