7 ядки, които е добре да ядете, и 5, които да избягвате

104734
7 ядки, които е добре да ядете, и 5, които да избягвате

Яжте: Пекан

Пеканите са друга разновидност на орехите и са пълни с антиоксиданти, които пазят сърцето, както и със здравословни мазнини, които помагат за понижаване на холестерола. Изследванията сочат, че пеканите могат да помогнат за редукция на теглото и помагат за поддържането на здрав вид на кожата.

Пеканът е особено полезен за мъжете, защото съдържа вещество, спомагащо за поддържането на здрава простата.

Избягвайте: Кестени

Кестените обикновено се свързват със зимата и празниците и имате много здравословни ползи. За разлика от други ядки, те имат много ниско съдържание на мазнини и калории, нямат холестерол, но имат много протеини, диетични фибри и витамин Е и С.

Къде е уловката обаче? Те са по-нетрайни от повечето ядки и трябва да се съхраняват в хладилника. Ако ядете развалена ядка, можете да получите стомашен дискомфорт и дори натравяне. Затова яжте ги, но само в сезона им.

Избягвайте: Бадеми

Бадемите са един от най-популярните ядки и това не е изненада. Не само, че са вкусни, но и са полезни и помагат за регулация на теглото, предотвратяват диабета и се идеална основа за ядково мляко.

Всъщност причината да ги избягвате е, че основно те се гледат в Калифорния и изискват обилно поливане, а самият щат често страда от суша. Освен това те оказват влияние и върху популациите със сьомга.

Избягвайте: Кашу

Кашуто е ядка, която се отличава с много фибри, протеини и всички полезни вещества, характерни за ядките. По-голямата част от кашуто идва от Индия и Виетнам, а събирането им не е лесен процес.

За да се стигне до ядката, има няколко слоя, които трябва да бъдат счупени, а те са токсични, което оказва често пагубно влияние върху хората, които ги обработват.

Избягвайте: Макадамия

Тези ядки са вкусни, но те не са толкова здравословни, колкото си мислите. Една чаша макадамия ядки съдържа почти 1000 калории, което е половината от дневните калорийни нужди и 102 грама мазнини, което е два пъти повече от необходимите за деня.

Избягвайте: Фъстъци

Фъстъците са често срещана закуска, но има няколко неща, с  които трябва да сте наясно. Те имат доста полезни вещества, но наред с това са много калорични и мазни.

Само половин чаша фъстъци ще ви даде една пета от калориите за деня! Фъстъците също така могат да бъдат замърсени с гъбички, което да доведе до по-висок риск от рак на черния дроб. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

OMG
# 0
13:10 | 17 October 2017
Абе вие тука редовно цепите мрака с глуповати статии и тая е една от тях,а причините които изтъквате против яденето на бадеми се нареждат на едно от челните места за всички времена!!! "Всъщност причината да ги избягвате е, че основно те се гледат в Калифорния и изискват обилно поливане, а самият щат често страда от суша. Освен това те оказват влияние и върху популациите със сьомга." Гениални сте ей...признавам ви!
hash
# 1
14:10 | 12 October 2017
ГЛУПОСТИ!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg