KFC отваря pop-up хотел в Лондон, в който гостите ще могат да си поръчат за секунди известното пържено пиле на компанията за бързо хранене с помощта на бутон.

Хотелът, наречен House of Harland - на талисмана на марката полковник Харланд Дейвид Сандърс, ще предлага престой за една нощ, когато отвори врати на 18 август.

Той ще работи в продължение на 11 дни, а стаите му ще са изцяло на "пилешка" тематика.

Гостите, които резервират престой в хотела, ще бъдат превозени от гара King's Crossing в черен Cadillac. След това те ще бъдат посрещнати от служител, който ще им представи всички услуги, предлагани в хотела.

Цените на стаите стартират от таите започват от 111 паунда на вечер (около 256 лева), а 100% от печалбата ще отиде за фондация KFC, която подкрепя организации, „даващи възможност на младите хора да разгърнат потенциала си и да изградят позитивно бъдеще“.

Ходът с хотела идва, след като KFC обяви миналата година, че ще преустанови употребата на своя лозунг „Да си оближеш пръста“ заради пандемията.

Веригата посочи тогава, че няма да го използва за първи път от 64 години, защото „не се чувства добре“.

Ето тайната рецепта, която прави пърженото пиле на KFC толкова хрупкавоНе всички пържени пилета са еднакви

„Попадаме в уникална ситуация - с емблематичен лозунг, който не се вписва напълно в настоящата среда“, заяви Катрин Тан-Гилеспи, глобален маркетинг директор в KFC, пред CNN.

KFC увери клиентите, че менюто няма да се променя и разпознаваемият лозунг ще се върне, когато „времето е подходящо“ за него.