Риалити звездата Ким Кардашиян обяви, че смени името на новата си марка оформящо бельо, след като предизвика гневни реакции и обвинения в културно присвояване.

Кардашиян, която е омъжена за рапъра Кание Уест, стана обект на множество критики в интернет през миналата седмица, след като обяви плановете за новото си бизнес начинание – марка оформящо бельо, подобна на Spanx, която носи името Kimono.

Тя обяви, че марката трябва да бъде пусната “скоро” и че работи по нея от година. Уест пък бил автор на дизайна на логото.

Много хора обаче не приеха факта, че Кардашиян използва наименованието на традиционното японско облекло за марка оформящо бельо. Хашатагът #KimOhNo започна да набира популярност в Twitter.

Хората пък се разгневиха още повече, когато научиха, че Кардашиян е кандидатствала, за да запази търговска марка Kimono, в това число и различните изписвания на името kimono.

Дори кметът на някогашната столица на Япония Киото - Дайсаку Кадокава, пусна открито писмо до Кардашиян на профила си във Facebook, в което я помоли да преосмисли решението си да използва името Kimono като запазена марка.

Кадокава е известен с това, че носи кимоно по време на официални церемонии.

“Винаги слушам, уча се и израствам — оценявам страстта и различните гледни точки, които хората ми предоставят,” написа тя. “Когато обявих името на моята модна линия, го направих с най-добри намерения.”

Засега не става ясно дали Кардашиян има произведени продукти с логото Kimono, но тя беше пуснала няколко различни версии на моделите в Twitter през миналата седмица.