Холандска компания за мъжки облекла разбуди противоречиви настроения, като пуска рекламна кампания, която показва двама целуващи се мъже, съобщава BoredPanda.

Основателят и главният изпълнителен директор на SuitSupply Фоке де Донг поставя ясно позицията си: "Привличането между хората е важна част от рекламата в модата", казва той. "Кампания с привличане между мъже е отдавна закъсняла и особено важна за нашата марка."

Нидерландският вестник NRC Handelsblad съобщава, че компанията е загубила над 10 000 последователи в Instagram от началото на рекламната кампания, което показва, че тя е приета лошо от голям брой хора.

Де Донг обаче е наясно с потенциала за противоречия. "Смятаме, че има потенциал за отрицателно въздействие, особено в страни, в които имаме значително присъствие, известни с противоположни гледни точки".

За целта снимките на целуващите мъже няма да се показват в държави, като Русия и Обединените арабски емирства. Компанията дори вярва, че ако рекламната й кампания излезе на тези пазари, техните магазини незабавно ще бъдат затворени.

Ясно е обаче едно - SuitSupply вярва в своите принципи, силата на своята марка и желанието на обществеността (поне в западните страни) да приеме този вид реклама.

От Pepsi до Nivea - няколко епични провала на рекламни кампанииВижте кампаниите, които вече заеха мястото си в пантеона на лошите реклами