McDonald's превърна билбордовете си в домове за пчели

712
McDonald's превърна билбордовете си в домове за пчели

© Pixabay/Instagram

Преди време McDonald's в Швеция създаде оживление със своя „малък ресторант за пчели“, който спомогна за привличане на вниманието към така наречената "пчелна криза" - тези насекоми умират с безпрецедентни темпове и всички трябва да сме загрижени от това.

Сега компанията отново се захваща с проблема, като създава малки „пчелни хотели“ на гърба на билбордовете си, посочва Bored Panda.

От NORD DDB - креативната агенция, стояща зад идеята, обясниха на DesignTAXI, че 30% от дивите пчели в страната са застрашени, главно защото нямат достатъчно места за почивка.

Компанията си партнира с фирмата за външна реклама JCDecaux, за да превърне гърбовете на своите билбордове в малки „хотели“.

McDonald's харчи всяка година над 1.8 млрд. долара за реклама и промоции, опитвайки се да си създаде имидж на зелена компания.

Въпреки че тези локализирани усилия за насърчаване на биологичното разнообразие на пчелите са големи - в момента има 6 „хотела“, поставени на гърба на един-единствен билборд, те бледнеят, в сравнение с вредите, които компанията нанася на околната среда като цяло, посочва Bored Panda.

Освен че допринася за обезлесяването и емисиите парникови газове през годините чрез интензивната си нужда от месо, птичи продукти и такива, като палмово масло, само 50% от опаковките на McDonald's идват от устойчиви източници, а само 10% от ресторантите в момента рециклират.

Те обаче предприемат стъпки за подобряване на положението.

Защо мъжките и женските пчели спазват различна диета?Оказва се, че двата пола имат коренно различни хранителни навици

„Нашите клиенти ни казаха, че отпадъците от опаковки са основният екологичен проблем, който биха искали да адресираме“, се казва в изявление на Франческа Дебиазе, отговаряща за устойчивите практики в McDonald.

До 2025 г. компанията възнамерява 100% от опаковките й да идват от възобновяеми, рециклирани или сертифицирани източници, както и да се внедри процес по рециклиране във всичките й ресторанти.

Междувременно, McDonald’s в Швеция и JCDecaux планират да разширят веригата си от „пчелни хотели“ през пролетта на 2020 г., ако всичко е наред с вече създадената.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg