Поколението Y в САЩ е в обсега на радара на Mercedes Benz, пише CNBC.

Ръководителят на щатското подразделение на германския производител на луксозни автомобили е заявил, че поколението хора, родени между средата на 70-те години и края на 80-те, които наброяват около 75 милиона, започват да си търсят луксозен автомобил, което е плюс за Mercedes.

"Определяме наново точката на достъп за марката. Отваряме марката за повече купувачи", казва Стив Кенън, главен изпълнителен директор на Mercedes Benz US, пред CNBC.

Mercedes ще започне да предлага компактен модел A-класа на цена от 30 000 долара в САЩ през следващата година. Компанията вече предлага M-класа седан на цена около 36 000 долара и иска представителите на Поколението Y с времето да преминат към по-скъпите автомобили от клас C, E и S на марката.

"Ако нямаш добра точка на навлизане в марката, с времето, докато хората остаряват, тя се превръща в обърната пирамида", казва той. "Трябва да имаме добра точка на влизане."

С други думи: „Нека се качат на Mercedes, докато са млади“.

"Представителите на това поколение са много взискателни. Няма да те оставят на мира... Тези хора са отраснали с дигиталните технологии и искат да продължат да живеят дигиталния си живот, дори и след като влязат в нашата кола", казва той. "Те ще очакват дизайн, екстри и цена, които ще подхождат на техните нужди".