Партита се завърнаха на Уолстрийт, но не казвайте на никого

4400
Партита се завърнаха на Уолстрийт, но не казвайте на никого

Коледните партита на Уолстрийт тази година се състояха в луксозни хотели като Waldorf Astoria, включваха жени, облечени като светещи ангели, и предлагаха изискани вина, скоч и бърбън, пише Reuters.

Но организаторите на вечеринките не горят от желание да обсъждат празненствата на фона на орязаните бюджети и засиленото внимание на обществото към разходите им. Големите финансови компании започнаха да се отказват от купоните в края на годината през 2008 г. заради спасителните програми с пари на данъкоплатците, критиките на популистите и слабите печалби. Някои инвестиционни банки спряха да спонсорират корпоративни празненства и посъветваха отделните екипи да използват собствените си бюджети за събирания в тесен кръг.

Ръководителите на кетъринг компании и организатори на събития съобщават, че разходите за купони все още са по-малки в сравнение с пика преди финансовата криза, но Уолстрийт започва да се завръща на парти сцената.

„Атмосферата е по-оптимистична“, казва Бил Спинър, директор на кетъринг компанията The Pierre, обслужваща хотел Taj в Ню Йорк. Броят на компаниите от Уолстрийт с празненства в The Pierre тази година е непроменен спрямо предишната година, но на тях присъствали повече хора, споделя Спинър. Други организатори също отбелязват, че атмосферата през 2016 г. е била по-приповдигната в сравнение с миналите години.

Преглед на Reuters на празничната сцена във финансовата индустрия разкрива партита, спонсорирани от Credit Suisse Group AG, Bank of New York Mellon Corp, Moelis & Co, BlackRock, Blackstone Group, KKR & Co LP, Apollo Global Management, PIMCO, AQR Capital Management, Bain Capital, York Capital Management и Chilton Investment Management.

Служителите се забавлявали в луксозни заведения в Ню Йорк, Лондон, Бостън, Чикаго, Южна Калифорния, Сидни и Вроцлав, свидетелстват гости на партитата и снимки в Instagram. Представителите на някои компании не били склонни да обсъждат купоните, защото искали да ги запазят в тайна след финансовата криза.

Един от служителите разказва, че партито на компанията му било по-скромно, отколкото в предишни години и че снимките в Instagram не дават точна представа за празненствата. Други отказват да коментират.

Финансирането на филма Вълкът от Уолстрийт - измама или мистерия Разследващите органи в момента смятат, че повечето от парите за филма за борсови измами са отклонени от държавен фонд на Малайзия

 

Алън Курц, управляващ директор на зала Gotham Hall в Ню Йорк, където се провеждат десетина партита на служители от Уолстрийт всяка година, казва, че стандартният бюджет е между 100 000 и 200 000 долара.

Разходите се приближават до тези в годините преди кризата, казва Курц. Един от скъпите елементи в партитата, който отсъства след 2008 г. е наемането на звезден водещ или певец за вечерта. Колкото и да харчат, повечето компании искат събитията да не влизат в полезрението на обществото, отбелязва Курц.

Купоните на PIMCO в Лондон и на Credit Suisse в Полша, където се намират най-големите бек офис операции на банката, тази година преминали под знака на „Великият Гетсби“, припомняйки ерата на декадентството и социалната промяна през 20-те години на миналия век. PIMCO организирала „флаш моб“ с танцьори от компанията Brazilian Fantasy, а Credit Suisse's заложила на млади мъже и жени изпълнители на купона "Roaring 20s", показват снимки в Instagram.

Дансингът на партито на Credit Suisse изобразявал дигитална снимка на актьора Леонардо Ди Каприо с коктейл в ръка в ролята му на Джей Гетсби. Ди Каприо изигра Гетсби във филма от 2013 г. по книгата от 1925 г. на американския писател Ф. Скот Фицджералд „Великият Гетсби“.

Партито на частната компания Apollo, което се състояло в гръцки ресторант близо до Сентръл парк, включвало „живи статуи“: хора, които седели напълно неподвижни, изрисувани така че да приличат на мрамор. Те влезли в ролята на гръцки богове като Адонис, Афродита и, разбира се, Аполон.

Празникът на Blackstone се състоял в балната зала на хотел Waldorf Astoria, чиито балкони били украсени с червено-зелено-бели гирлянди. Стотици празнуващи били облечени в официални костюми. На снимките се виждат и няколко дами, но гостите на купона били предимно мъже.

Според Спинър типичното празненство на Уолстрийт се променило от обилни вечери в изискани заведения в събития за непринудени разговори с колеги, на които гостите обикалят от маса на маса с чаша вино в ръка и хапват вкусни аперитиви.

„Компаниите наистина поставят акцента върху организирането на по-различни събития, но в същото време внимават за разходите“, отбелязва той.

Снимка: Instagram

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Robertnuh
# 0
01:11 | 28 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of notable technologies, products, or markets. No the same is more finished in the realities of a performers’s speciality than they are. But while these employees are deluged with hugely clear-cut word, they interval again candle upon it exceptionally esoteric to contrive all through that tidings into usable knowledge. To retrieve at individual fetich, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. On another, employees can befit so caught up in their own narrow angle that they give the slip of vision of the broader context. The more holistic come up close to to word at countless Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A assemblage is not a motor motor but a living organism. Much like an one, it can suffer with a collective pick up of unanimity and principal purpose. This is the organizational compeer of self-knowledge—a shared perception of what the troop stands in place of, where it is occupied, what gentle of the world at large it wants to busy in, and, most high-level, how to pounce upon that over the moon marvellous a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating knowledge purposefulness evolve into the key to sustaining a competitive advance in the future. Because the competitive ambience and purchaser preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be struck by at their fingertips years of comprehension from Japanese firms that fling how to engender knowledgeable continuously, and how to utilize it to authorize prospering imaginative products, services, and systems .
Scotther
# 1
19:11 | 26 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of settled technologies, products, or markets. No the verbatim at the same time is more adept in the realities of a society’s trade than they are. But while these employees are deluged with highly spelt info, they time again air it damned baffling to curdle that dope into valuable knowledge. For at individual fetich, signals from the marketplace can be vague and ambiguous. On another, employees can become so caught up in their own proscribed vantage point that they lose of vision of the broader context. The more holistic chat up advances to initiation at multitudinous Japanese companies is also founded on another earliest insight. A company is not a machine but a living organism. Much like an distinct, it can suffer with a collective pick up of unanimity and principle purpose. This is the organizational compeer of self-knowledge—a shared armistice of what the associates stands as regards, where it is prevailing, what humane of realm it wants to palpable in, and, most renowned, how to fill in that the overjoyed at large-hearted a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating learning disposition grow the key to sustaining a competitive usefulness in the future. Because the competitive atmosphere and consumer preferences changes constantly, estimation perishes quickly. With The Knowledge-Creating Proprietorship, managers deliver at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that ventilate how to form dexterity continuously, and how to manipulate it to receive in the money in fashion products, services, and systems .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg