Ричард Брансън и социалната мрежа за бизнес контакти LinkedIn регистрираха сериозно постижение през тази семдица.

Основателят и председател на Virgin стана първия човек, който има над 1 милион последователи в социалната мрежа. Брансън постигна това за по-малко от два месеца, откакто LinkedIn пусна програмата си Influencer.

LinkedIn стартира мрежата за влиятелни личности в началото на октомври в опит да засили ангажираността на потребителите на сайта .

В началото около 150 популярни фигури, между които Брансън, Тони Робинс и Пит Кешмор бяха избрани да публикуват дълго съдържание, което да споделят с аудиторията. От тогава броят им се е увеличил до около 170 души.

Брансън е един от най-популярните от тях така че достигането на 1 милион последователи не е изненада. Изненадващото е с колко изпреварва останалите след него. В момента той има два пъти повече последователи от Барак Обама, който е вторият „най-следван” човек в социалната мрежа.

Нарастващия брой последователи на Брансън показва потенциална LinkedIn като платформа. Брансън има и над 2.6 милиона последователи в Twitter.