"Пара-па-па-пам, ето какво обичам!" - тази музикална заставка е способна да завладее ума на всеки, който поне веднъж е бил в McDonald`s.

Почитателите на фастфуда в света всяка година стават все повече и повече. Причината за това не е сложна.

Веригите за бързо хранене имат своите методи за привличане на нови клиенти – хамбургери, кока-кола, картофки...

Днес ще ви посветим в част от тайните на McDonald`s.

1. Месото

Че кой не е гледал с повишен апетит към ароматното парче месо с тъмни ивици по него, сякаш е било печено на грил? Въображението рисува най-свежото месо на света.

Но реално това не е така. Месото се доставя в ресторанта в състояние на дълбока замразеност. Рисунката „грил“ се нанася още във фабриката. Добавените ароматизатори възбуждат обонянието.

2. Бъркани яйца..., но не само от яйца

Маркетолозите на McDonald`s следват модните тенденции при здравословното хранене. В менюто в някои страни, например, може да откриете бъркани яйца.

Освен основната съставка обаче, там има още глицерин, диметилдиоксан (една от формите на силикона) и хранителната добавка Е552.

3. Салатата е по-калорична от чийзбургера

Ако сте на диета и сте решили да не ядете хамбургери, то салатите ви съблазняват. Не си и помисляйте!

Листата на салатата често се обработват с пропиленгликоген, тъй че за свежестта можете да забравите. Освен това в листата щедро се добавят сосове – така калоричността бие всякакви рекорди.

4. Средното всъщност е голямо

Всяка компания се стреми да увеличи оборотите, но как да накараш потребителите да купуват все повече и повече от едни и същи продукти? Просто не обогатяваш асортимента от стоки, а добавяш размер XXL.

Как да се храним здравословно, когато сме на ресторантМислете, когато поръчвате храна


5. Big Mac – не можеш да го откажеш

Сравнете цената на продуктите по отделно и в комбинация. Разбира се, че е по-изгодно да ги купите накуп. А също така и да добавите десерт, кафе, две-три сосчета и т. н.

6. Теорията за кетчупа и горчицата

Това не е абсурден сън за гладния учен, а напълно сериозно замислен план на маркетолозите. Червеният и жълтият цветове провокират у хората подсъзнателно желание да закусят.

Именно това е причината, поради която фирменото оформление на McDonald`s е в червено и жълто. KFC също е отдала предпочитание на червеното.