Солидна доза сарказъм е залегнала в маркетинг стратегията на BMW за хибридния модел BMW 330e. Наскоро немският автомобилен гигант пусна две нови реклами, които не само представят возилото, но и осмиват един от основните играчи на пазара за електрически автомобили.

Рекламите, озаглавени Waiting (чакане) и Wait or Drive (чакай или карай), са насочени срещу Tesla Motors и визират факта, че шофьорите ще трябва да почакат доста, докато видят новата кола на американската компания – Model 3 – на пазара.

Tesla спечели много последователи с предишните си предложения – Model S и Model X – които доказаха, че е възможно да се създаде красив и функционален електрически автомобил.

Една от честите критики към компанията обаче бе, че автомобилите й не са достатъчно достъпни за масовия потребител. Отговорът на компанията бе Model 3 – представена като достъпна семейна кола на цена от 35 000 долара (за сравнение базовата версия на Model S струва 71 200 долара).

Прототипът на Model 3 бе представен в края на март, а основателят на Tesla Илон Мъск обяви, че доставките на новото возило ще започнат от края на следващата година.

Точно с този период на изчакване се заиграват от маркетинговия отдел на немската компания. BMW 330e е на пазара сега, „крещят“ рекламите, които са обединени под мотото „колата, която винаги сте чакали... без чакането“.

BMW 330e е хибридната версия на най-добре продавания модел на компанията – спортния седан от серия 3.