Когато става въпрос за луксозни дестинации за пазаруване по света, веднага наум ни идват места, като Ню Йорк, Милано, Хонконг, Сингапур и Дубай.

Търговският център, който ще ви представим, остава извън радарите на шопинг маниаците.

Разположен във Флорида и изпълнен с множество дизайнерски магазини, той обаче не само влиза в класацията на най-луксозните дестинации за пазаруване, но има потенциала да се издигне до първите позиции в нея благодарение на текущия си ремонт за 550 милиона долара.

В The Bal Harbour Shops, намиращ се северно от Маями, се помещават множество луксозни магазини, сред които Gucci, Stella McCartney, Dolce & Gabbana и Chanel, в комплект с внимателно подчертани езера с фонтани и буйна растителност. Да наречем тази търговска мека на открито „мол“ би било абсолютно подценяване, посочва T+L.

„Ние сме развълнувани да направим тази голяма инвестиция в The Bal Harbour Shops, което ще затвърди дългогодишното ни място в челните редици на световната луксозна търговия на дребно и ще надгради визията, която дядо ми Стенли Уитман имаше, когато за първи път разработи магазините през 60-те години на миналия век“, казва Матю Уитман Лазенби, президент и главен изпълнителен директор на Whitman Family Development, която разработва, притежава и управлява търговския център.

Разширяването на обекта стартира през 2018 г., като се предвижда търговският център да обхване площ от над 65 000 квадратни метра, което почти ще удвои сегашните му търговски площи. Той вече е дом на множество магазини и заведения за хранене, включително Le Zoo и Makoto.

Към шопинг площите ще бъде добавено трето ниво, както и ново крило с 40 магазина и ресторанта, включително Burberry, Robertо Cavalli и други.

Основан от Уитман през 1965 г., хората са скептично настроени към търговския център, предлагащ мода, построен върху бивши казарми от Втората световна война - особено по времето, когато климатизираните супермолове са на мода.

Но има причина Уитман да бъде наричан „Уолт Дисни на ритейла“, тъй като вниманието му към детайлите е безупречно, а визията му помога да убеди иконата в търговията на дребно Neiman Marcus да отвори първия си специализиран универсален магазин извън Тексас през 1971 г.

Калибърът на магазините, които Уитман успя да доведе в The Bal Harbour Shops, поставя търговския център на нивото на шопинг дестинации, като Пето авеню в Манхатън и Шанз Елизе в Париж.

Планът за обновяване на обекта ще донесе повече от 100 милиона долара обществени ползи, включително милиони долари за нов крайбрежен обществен парк и подобрения в инфраструктурата на града.

Ето защо 25% от моловете се очаква да затворят до 5 г.Какво бъдеще очаква моловете у нас и по света?


В допълнение към разширяването, The Bal Harbour Shops пуснаха миналата есен и собствено приложение за лоялни клиенти, наречено ACCESS, миналата есен. С него те получават безплатен достъп до паркинга, както и възможността да печелят месечни награди, подаръци, изненади за рождения си ден и други.