Жената, която пазарува вместо милиардерите
Когато човек е милиардер, може да харчи парите си по безброй начини, като например да си наеме някого, който да пазарува вмето него и да му помогне да похарчи 1 млн. долара по магазините за ден.
Точно това прави с клиент Никол Полард Бейм, основател на LALALUXE. Двамата купуват "луксозни дизайнерски бижута, чанти от крокодилска кожа и редки мъжки часовници, плюс множество подаръци за близки и познати," разказва пред Business Insider Бейм, която се занимава с осъществяването на различни покупки от името на милиардери.
Това обаче е нищо за Полард Бейн, за която вече са писали Hollywood Reporter и Vanity Fair. Те прекарва деня си в работа като креативен консултант по най-различни въпроси на популярни клиенти, сред които има кралски особи, хора от Топ 10 в класацията на Forbes, шефове на компании от Fortune 500, спортисти и знаменитости.
Базираната в Лос Анджелис компания LALALUXE предлага на клиентите си по цял свят модни съвети, персонално пазаруване, намиране на луксозни предмети и шопинг обиколки. Това често води Полард Бейм на първия ред на модни ревюта, в това число на Седмицата на модата в Ню Йорк и Париж.
"Обикновено хората, които харчат много пари, седят на първия ред по време на Седмицата на модата и аз съм канена с тях на сериозни ревюта на най-големите модни марки," казва тя.
В работата си Полард Бейм се е сблъсквала с най-различни неща. Ето някои от най-есктравагантните задачи, които й се е налагало да изпълнява досега:
- Закупуването на всички дрехи от модно ревю за един клиент, като стойността на покупката е близо седемцифрена.
- Продажба на чанти Hermés, които струват четвърт милион долара, "повече от средната цена на жилищата в САЩ," казва Полард Бейм.
- Осигуряването на транспорт на водещ дизайнер до клиент в Париж с цел създаването на сватбена рокля. Клиентът също така поръчва облекло за сватбата за своята майка, свекърва и шаферки.
За създаването на сватбената рокля са необходими 4 седмици, като само 100 часа са отделени на мънистата по нея, казва Полард Бейм.
- Креативни консултации на суперяхти, частни самолети Gulfstream и домове, "големи и богато украсени като водещи музеи." Полард Бейм осъществява връзката между нейния клиент и архитекта и интериорните дизайнери. Всичко е от значение — осветление, цвят, персонализация, ухание, казва тя.
- Организирала е суперлуксозни партита за първи рожден ден с шестцифрени бюджети.
- Организирането на шопинг преди сватби с пиене на шампанско в най-големите бутици на Родео Драйв.
"От интериори на самолети, през бележките, които изпращат и уханието на домовете им, ние се грижим за това всеки аспект от живота им да е подреден така, че да представлява най-добрата версия на самите тях," казва тя.